ماسک N95 ریما مقاوم در برابر رطوبت

به علت افزایش آلاینده ها و ذرات آئروسل ماسک ریما https://sedanmed.ir/product/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%85%D8%A7%D9%86-n95-%D8%B1%D8%B3%D9%BE%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88/ و همچنین گسترش و گسترش بیماری های عفونی مانند آنفلوانزا و کرونا استفاده از ماسک تنفسی بسیار حائز اهمیت است. ذرات معلق از طریق دستگاه تنفسی وارد بدن انسان می شوند و فعالیت تنفسی بدن را مختل می کنند. در نتیجه ، لازم است یک ماسک داشته باشیم که بتواند این ذرات میکرون را نگه دارد و از ورود آنها به دستگاه تنفسی جلوگیری کند. ماسک های تنفسی متعلق به دسته مراقبت های فردی و محصولات بهداشتی هستند که از لحاظ کاربرد و ویژگی های مختلفی دارند.

چرا یک ماسک نانوالیاف بهتر است ؟

شکار ویروس: یکی از مهمترین عوامل اثربخشی ماسکها ، کارایی جذب ذرات و میزان فشار در هر دو طرف ماسک در حین استفاده است. با استفاده از نانوالیاف در ساخت ماسک های تنفسی ، امکان جذب ذرات بسیار کوچک معلق در هوا و بهبود اثربخشی ماسک وجود دارد. ماسک های معمولی توانایی جذب ذرات کوچک را ندارند ، اما ماسک های نانوالیاف توانایی بالایی برای مقاومت در برابر میکرو فلور، باکتری ها و ویروس ها دارند.
نانو لایه افزود: ماسک نانو از سه لایه ساخته ماسک ریما شده است ، دو لایه که غیر بافت و یک لایه از نانوالیاف بین آنها. لایه nanofibre بین لایه های ماسک دیگر حضور این لایه کمک می کند تا کوچکترین ذرات معلق در هوا به طور کامل جذب می شود و اثر بخشی این ماسک را افزایش می دهد. حضور یک لایه یک ضربه و آن اتصال بین لایه ها از دیگر ماسکهای تنفسی و پزشکی ماسک ریما منجر به اتصال لایه ها و وارد شدن به بیرونی ماسک برای جلوگیری از آلودگی است. با این حال ، ماسک های معمولی این لایه میانی را ندارند.
کیفیت بی نظیر: ماسک های نانوالیاف اصلاح شده برای عموم مردم ، پزشکان و افرادی که بسیار حساس به آلودگی محیط زیست هستند ، قابل استفاده هستند. با توجه به وجود یک لایه نانوالیاف ، اثربخشی این نوع ماسک ها نسبت به انواع تجاری آن به میزان قابل توجهی بالاتر است.