لیگ ملت ها: بلژیک مانند ایتالیا انگلیس را کامل می کند


بلژیک با پیروزی 2-0 روز یکشنبه امید انگلیس برای صعود به فینال لیگ ملت ها را متوقف کرد ، در حالی که ایتالیا سال آینده به انفجار عنوان قهرمانی نزدیک شد. در فینال اکتبر بعد از آن ، بلژیک تنها پنج دقیقه با پیوستن به قهرمان جهان فرانسه فرانسوی فاصله داشت ، در حالی که ایسلند در کپنهاگ به تساوی 1-1 مقابل دانمارک رقیب رسید. با این حال ، یک ضربه آزاد توسط کریستین اریکسن باعث پیروزی 2-1 دانمارکی ها شد و موقعیت ها را حفظ کرد تا بلژیک در رده اول گروه A2 قرار داشته باشد. یوری تیلمانز و دریس مرتنز گلهایی را به ثمر رساندند که بلژیک را در مقابل گرت ساوت گیت انگلیسی ، مقام اول جهانی را بدست آورد.

بوق تجاری

در دقیقهی 10 بازی خوب از هم تیمی های تیم میانی تیم میانه، η تلاش خوب خودش در میانهی جریمه η تماشاگران حاضر Leicester City هست.

چهارده دقیقه بعد دکلان رایس به دلیل تماس مستقیم کوین دی بروین به بیرون از منطقه به شدت مجازات شد و مرتنس ضربه ایستگاهی حاصل از آن را کاملاً از روی دیوار پیچاند و فرصتی به جوردن پیکفورد نداد.

روبرتو مارتینز ، مربی بلژیکی گفت: “ما همیشه امتیاز 2: 0 را کنترل کرده ایم ، گاهی اوقات ممکن است خطرناک باشد ، شما احساس راحتی می کنید ، اما ما به خوبی از دروازه تیبو کورتوا دفاع کردیم.”

دومین شکست پیاپی انگلیس با 5 امتیاز بالاتر از بلژیک به مقام سوم سقوط کرده و تنها یک بازی باقی مانده است.

ساوت گیت گفت: “ما دوست نداریم ضرر کنیم ، اما این یک اعتبار بزرگ برای تیم است ، در حالی که آنها مشکلاتی را ایجاد کردند و به طور مداوم دفاع کردند.”

برنده دیرهنگام دانمارک مقابل ایسلند به این معنی است که بلژیک هنوز چهارشنبه میزبان دانمارکی ها است تا بتواند در چهار تیم نهایی قرار بگیرد.

در کپنهاگ ، ایسلند که امیدهایش برای یورو 2020 توسط مجارستان در نتیجه شکست 2-1 در پلی آف در نیمه هفته ناکام ماند ، بیشتر رنج برد.

در دقیقهی 12 بازی ، Eriksen بعد از آزادی از سمت راست ، از روی نقطه پنالتی برتری تیم Danis رو بدست میاره.

ویدار اورن کیارتانسون در دقیقه 85 با ایسلند بازی را به تساوی کشاند ، اما یک پنالتی دیگر اریکسن در دقیقه دوم مصدومیت پس از بازی هندبال گاردور مگنوسون ، سه امتیاز به دانمارکی ها داد.

ایتالیا از غیبت چند بازیکن و معلم تحت تأثیر ویروس کرونا ، روبرتو مانچینی ، پیروزی چشمگیر برابر لهستان با نتیجه 2 بر 0 خلاص شد.

آتزوری ها در گروه A1 از هلند مقام اول را کسب کردند که در آغاز روز 3-1 بوسنی و هرزگوین را شکست داد.

پیروزی بر بوسنیایی ها در روز چهارشنبه در سارایوو ایتالیا این فرصت را دارد که در اکتبر آینده به فینال برسد.

جورگنینو ، هافبک چلسی در دقیقه 27 از روی یک پنالتی که گرزگورز کریچوویاک آندره بلاتی را به زمین انداخت ، دروازه حریف را باز کرد.

Jacek Haralski در دقیقه 77 در لهستان از زمین اخراج شد و ایتالیایی ها یک گل دوم توسط Domenico Berardi اضافه کردند.

آلبريكو اواني ، دستيار مربي كه تيم 41 نفره اش به علت مصدوميت و همچنين آزمايشات مثبت و نامطمئن Covid-19 به 28 نفر كاهش داده است ، گفت: “اين فرهنگ ماست ، ايتاليايي ها در لحظات سخت تلاش خود را مي كنند و انسجام بيشتري پيدا مي كنند.

فرانک دی بوئر پس از گلزنی جورجینیو وینالدوم در پیروزی برابر بوسنی در اولین مسابقه خود به عنوان مربی هلند به پیروزی رسید.

“احساس خوب”

ویانالدوم ، هافبک لیورپول در اوایل نیمه اول گلهای خود را به ثمر رساند تا به مربی جدید دی بوئر کمک کند تا اردک را از تلاش پنجم پس از سه تساوی و شکست شکست دهد ، در حالی که ممفیس دپای گل دیگری را برای هلندی مسلط به ثمر رساند.

وینالدوم گفت: “پنج بازی از زمان پیروزی ما گذشته است ، بنابراین احساس پیروزی دوباره خوب است.”

“وقتی بیشتر در نقش نشسته بازی می كنم ، به دفعات زیاد وارد زمین نمی شوم ، اما امشب در شماره 10 بازی كردم ، بنابراین همانطور كه ​​انتظار می رفت ، فقط وظیفه خود را انجام دادم.”

هلندی ها در بازی گروهی نهایی به لهستان می روند اما در صورت پیروزی ایتالیا در بوسنی حتی یک پیروزی نیز کافی نخواهد بود.

با توجه به صعود تیم ، اسکاتلند نتوانست به قهرمانی خود برای رسیدن به اولین تورنمنت بزرگ 22 سال ادامه دهد ، زیرا تیم استیو کلارک با نتیجه 1 بر صفر مغلوب اسلواکی شد که این اولین شکست آنها در 10 بازی بود.

شوت دفع شده یان گروگوس به مدت 32 دقیقه تصمیم گیری دیدار دو تیم در یورو 2020 این هفته را رقم زد.

بالا رفته

دیوید بروکس ، وینگر ولزی ، پیروزی یک بر صفر مقابل جمهوری ایرلند را به نام خود ثبت کرد.

پس از هفت کلین شیت متوالی در تمام مسابقات ، ولز – در 10 بازی گذشته بدون شکست – روز چهارشنبه به یک امتیاز مقابل فنلاند نیاز دارد تا به لیگ A صعود کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله