لیگ ملت ها: اسپانیا با نتیجه 6-0 آلمان را شکست داد و به جمع چهار تیم نهایی رسید – فوتبال

درخشان اسپانیا در روز سه شنبه در خانه خود آلمان بدشانس را با نتیجه 6-0 شکست داد تا شیک به فینال چهار لیگ ملت ها راه یابد که مهاجم فران تورس اولین هت تریک زندگی حرفه ای خود را انجام داد. آلمان نتوانست جلوی تیم بی امان لوئیس انریکه را بگیرد چون میهمان ها در یک بازی رقابتی بدترین شکست و تحقیرآمیزترین شکست را از زمان باخت با همان نتیجه مقابل اتریش در یک بازی دوستانه در سال 1931 متحمل شدند.

آلوارو مارات ، فرران و رودری در نیمه راه تیم لوئیز انریکه را با نتیجه 3 بر صفر بردند ، در حالی که در اوایل نیمه دوم فران دوباره ضربه زد و فرکانس های بالا را با یک کلاس عالی تمام کرد. در دقیقه 89 ، میکل اوجارزابال بازیکن تعویضی گل ششم را زد تا عملکرد خارق العاده اسپانیا را زیبا کند و رنج قهرمان آلمان را چهار بار بیشتر کند.

رودری هافبک اسپانیایی گفت: “ما آنها را به تمام معنا دور زدیم.” “ما شش امتیاز گرفتیم ، اما تعداد بیشتری می توانست باشد. ما هنوز گروهی با تجربه کم هستیم اما اعتماد به نفس زیادی به ما می دهد. “

در همین حال ، مارات خوشحال شد که منتقدان اسپانیا را که روز شنبه در سوئیس به تساوی یک بر یک رسید ، ساکت کند. وی گفت: “ما این فرصت را داشتیم كه پیامی محكم به همه جهان برسانیم و این كار را انجام دادیم.”

پس از پیروزی ، اسپانیا پس از شش بازی با 11 امتیاز در رده نخست لیگ A4 قرار گرفت و در چهارمین تورنمنت نهایی که در اکتبر 2021 برگزار می شود به فرانسه پیوست. ژرمن ها که برای صعود به مرحله نهایی فقط به یک تساوی احتیاج داشتند ، در رده های دوم تا 9 قرار گرفتند.

ضربه نامرئی

اسپانیا پس از مصدومیت با از بین بردن سرخیو کانالس دچار یک شکست زودهنگام شد ، اما فابیان رویز جانشین او تأثیر فوری داشت و یک پاس عالی را از کرنر ارسال کرد و ماراتا از بالای دروازه بدون مارک صعود کرد تا در دقیقه 17 به خانه برود. به زودی مارات دوباره در تور نشست و با بال فران ارتباط برقرار کرد ، اما ضربه او به اشتباه آفساید بود و در لیگ ملت ها هیچ VAR وجود نداشت.

با این حال ، اسپانیا به سرعت هرگونه احساس بی عدالتی خود را از دست داد وقتی Ferran گل دوم خود را در برگشت در دقیقه 33 پس از اینکه دنی اولمو به تیر دروازه نگاه کرد و رودری 5 دقیقه بعد از کوکه از گوشه به بیرون رفت ، شکست.

در پایان نیمه اول ، اسپانیا کاپیتان سرخیو راموس را به ظن آسیب دیدگی عضله در 178 مین رکورد اروپا در کشور خود از دست داد ، اما پس از پایان وقت ، آلمان همچنان به پژمردن اعتماد کرد.

به دنی اولمو این فرصت داده شد تا با جلوگیری از مانوئل نویر در دقایقی که هدف اصلی او انتخاب توپ از تور دروازه بود ، با 96 بازی جلوتر از سپ مایر ، مانع از انجام حریف نادر در مانع شود.

اما فران با گرفتن پاس از خوزه گی ، هم تیمی سابق والنسیا برای گلزنی دوم ، رحم نکرد و سپس توپ را از فابیان گرفت و نوئر را از محوطه جریمه خارج کرد تا به اولین بازیکن اسپانیا تبدیل شود که مقابل آلمان هت تریک کرد.