لیگ قهرمانان: رئال مادرید ، منچستر یونایتد چشم به راه هستند – فوتبال

صحبت های قبل از آخرین مرحله مرحله گروهی لیگ قهرمانان:

اسپانیا

پیروزی رئال مادرید زین الدین زیدان در شاختار دونتسک مانع از صعود به مرحله حذفی می شود که در بازی نهایی برگزار می شود. زیدان تحت فشار فزاینده ای قرار دارد تا تیمش به عنوان تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ اسپانیا شد بازی کند ، زمانی که پس از از سرگیری مسابقات پس از یک وقفه طولانی به دلیل همه گیری COVID-19 ، بر آن سلطه داشت.

رکورد 13 بار قهرمان اروپا در چهار مسابقه گذشته در همه رقابت ها تنها یک پیروزی دارد – پیروزی هفته گذشته میلان در “اینتر” میلان در لیگ قهرمانان. روز شنبه مادرید در لیگ اسپانیا برابر “آلاوس” با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.

ادن هازارد پس از اینکه در نیمه اول به دلیل مصدومیت واضح در پا ، جای خود را به آلاوز داد ، در تیم باقی ماند. در اولین مسابقه خود در گروه B ، شاختار با نتیجه 3 بر 2 مغلوب مادرید شد و همچنین در روز سه شنبه اتلتیکو مادرید میزبان مدافع بایرن مونیخ خواهد بود و تیم آلمان قبلاً به شانزدهمین برنده گروه A راه یافته است.

“بایرن” در آلمان با نتیجه 4 بر 0 “اتلتیکو” را شکست داد. شاگردان دیگو سیمئونه در صورت شکست بایرن پیش قدم می شوند و لوکوموتیو سالزبورگ را شکست نخواهد داد.

انگلستان

چلسی و منچسترسیتی قبلاً وارد مرحله حذفی شده اند که دو بازی دارند. حالا نوبت به “منچستر یونایتد” و “لیورپول” پس از آخر هفته سخت در لیگ برتر رسیده است. روز سه شنبه ، لیورپول با برتری دو امتیازی در تیم هلندی در گروه D ، یک برنامه بسته بندی شده و جیمز میلنر ، که درد سر خود را به مصدومیت اضافه می کند ، میزبان آژاکس است.

قهرمانان 2019 اروپا هفته گذشته در خانه با شکست خانگی مقابل آتالانتا مبهوت شدند. دیدار آژاکس خیلی زود انجام می شود ، بنابراین ممکن است حداکثر 2000 هوادار مجاز به بازگشت به آنفیلد باشند. اولدترافورد علیرغم تصاحب یونایتد در روز چهارشنبه پاری سن ژرمن با پایان یافتن قلعه ملی و باقی ماندن منچستر در بالاترین محدودیت های ویروس ، همچنان برای هوادارانش بسته خواهد بود.

یونایتد با دو گل پیروز شد تا روز یکشنبه ساوتهمپتون را شکست دهد. او در گروه H سه امتیاز نسبت به PSG ، فینالیست فصل گذشته که تیم اوله گونار سولسکایر در پاریس برنده شد ، دارد.

فرانسه

فرم لیگ قهرمانان اروپا “مارسی” آنقدر بد بود که رکورد 13 شکست در مسابقات را از آن خود کرد و حتی در چهار بازی گروهی تاکنون در این تورنمنت گلزنی نکرده است.

اگر مارسي در المپياكوس در Velodrome روز سه شنبه المپياكوس را برد تا در صورت صعود به ليگ اروپا ، با باشگاه يوناني مساوي كند ، همچنان مي توان قهرمان اروپا را نجات داد. مربی آندره ویلاس-بواس ممکن است با احتیاط خوش بین باشد ، با توجه به اینکه خط پرسرعت مارسی بالاخره تحت فشار قرار گرفته است ، روز شنبه تیم های بین المللی فرانسه ، Florian Taven و Dimitri Pae مورد توجه قرار گرفتند.

تاوین به راحتی ثابت ترین بازیکن باشگاه در این فصل و فصل گذشته شد. آنچه ویلاس-بواس واقعاً به آن احتیاج دارد این است که پایتز با استعداد دوباره لمس جادویی را که درخشش او را در مسابقات قهرمانی اروپا چهار سال پیش دیده دوباره پیدا کند.

ایتالیا

یوونتوس امیدوار است برای خلاص شدن از انتقادات اخیر عملکرد خوبی داشته باشد. مربی آندره پیرلو روز شنبه به کریستیانو رونالدو استراحت داد ، اما حتی بدون بازیکن ستاره اش یوونتوس مجبور شد بنهنتو را که اخیراً بزرگ شده در لیگ ایتالیا شکست دهد. این مدافع 9 بار سری آ به تساوی یک بر یک رسید.

“یوونتوس” پیش از این با “بارسلونا” از گروه G راهی مرحله حذفی شده و چهارشنبه میزبان “دینامو” کیف است.

لاتزیو و آتالانتا نیز پس از شکست ناامیدکننده در سری A منتظر شادی در لیگ قهرمانان هستند. لاتزیو می تواند جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی رزرو کند و چهارشنبه در بروسیا دورتموند پیروز شود.

آتالانتا همچنان در آنفیلد به موفقیت دست می یابد و میدلند را که آخرین بار در گروه D. قهرمان شد ، میلان در آخر هفته به پیروزی رسانده است ، اگرچه چیزی غیر از پیروزی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در گروه B در روز سه شنبه ، او او را به خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان هدایت خواهد کرد.

آلمان

بایرن تیمی است که شدیدا به استراحت نیاز دارد. مردان اصلی قهرمان اروپا از چند ماه به این سو تقریباً بدون وقفه برای این باشگاه و کشور بازی می کنند و این نشان می دهد.

بازی روز شنبه مقابل اشتوتگارت یک پیروزی 3-1 به همراه داشت ، اما همچنین چهار مصدومیت جدید با شدت متفاوت برای جروم بواتنگ ، قرنطینه تولیس ، لوکاس هرناندز و ژاوی مارتینز داشت.

سرمربی هانس فلیک می توانست تیم را برای بازی در اتلتیکو در روز سه شنبه نجات دهد ، اما این یک رکورد 100 درصدی برای بایرن در گروه A را به خطر می اندازد. معرفی مارک روکو ، هافبک هفته گذشته معرفی چهره های جدید با سالزبورگ انجام نشد. کارت قرمز اولین بازی اروپایی او برای بایرن.

بورسیا مونشن گلادباخ ممکن است برای اولین بار به مرحله حذفی برود و در صورت میزبانی تیم ایتالیایی در روز سه شنبه “اینتر” میلان را حذف کند.

این بیشتر از آن است که بسیاری از طرفداران گلادباخ جرات کرده اند به آن امیدوار باشند. لایپزیگ برای صعود به گروه H به سختی مقابل پاری سن ژرمن می جنگد و ممکن است روز چهارشنبه با پیروزی مقابل باشاک شهیر استانبول به برتری برسد.

تمام آنچه که بوروسیا دورتموند نیاز دارد یک امتیاز مقدماتی است ، اما دورتموند سعی می کند لاتزیو را شکست دهد تا مقام اول را بدست آورد ، انتقام شکست قبلی ایتالیایی ها را بگیرد و از شکست غیرمنتظره 2-1 کلن در بوندس لیگا پس بگیرد. .