لیگ قهرمانان: بایرن مونیخ ، من سیتی پیروز می شوند و به مرحله یک هشتم نهایی می رسند – فوتبال

پس از توقف لیگ قهرمانان اروپا برای ادای احترام به دیگو مارادونا ، مدافع عنوان قهرمانی بایرن مونیخ و منچسترسیتی در مرحله حذفی پیروز شدند. مرگ این بزرگ آرژانتینی دو ساعت قبل از اولین بازی ها اعلام شد. قبل از هر هشت بازی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در روز چهارشنبه در استادیوم های خالی برگزار شد ، بازیکنان یک دقیقه سکوت کردند.

پیروزی 3-1 بایرن برابر سالزبورگ شامل هفتاد و یکمین گل روبرت لواندوفسکی در لیگ قهرمانان بود که سومین گل در برابر رئال مادرید بود. پیروزی یک بر صفر سیتی مقابل المپیاکوس به این معنی است که شش تیم نخبه قبلاً به شانزدهم مرحله دو مرحله گروهی راه یافته اند. بارسلونا ، یوونتوس ، چلسی و سویا روز سه شنبه پیش افتادند.

لیورپول فرصت پیوستن به آنها را از دست داد ، زیرا قهرمان 2019 اولین گلهای خود را در این رقابتها از دست داد تا در خانه مقابل “آتالانتا” با نتیجه 2 بر 0 شکست بخورد. کمک کرد تا “رئال” پس از شروع متزلزل کارزار به مسیر درست برگردد. “اینتر” آخرین گروه “B” است و تهدید به بازنشستگی است.

مارسی ، قهرمان اروپا 1993 و اولین میدلند نمی تواند صعود کند ، به ترتیب چهارمین بازی متوالی خود را برابر پورتو و آژاکس از دست داد.

بایرن اعتصاب را گسترش می دهد

پیروزی بایرن از فصل گذشته ، پانزدهمین پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بود. لواندوفسکی در دقیقه 43 دروازه حریف را باز کرد و در موقعیتی که شوت توماس مولر مهار شد ، یک ریباند برداشت. حالا کاپیتان لهستان فقط 131 گل لیگ قهرمانان توسط کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را تماشا می کند – 118.

پس از پیروزی 6-2 در سالزبورگ در سه هفته پیش ، بایرن اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را برای مدافع 20 ساله آمریکایی کریس ریچاردز و اولین شروع اروپا برای مارک راکی ​​هافبک اسپانیایی انجام داد. او با نتیجه 2 بر صفر اخراج شد اما لروی سانه خیلی زود با ضربه سر زیاد برتری را افزایش داد.

حداکثر 12 امتیاز “بایرن” در گروه “A” از مادرید “اتلتیکو” به تور دروازه می رود ، تیمی که در خانه با نتیجه 0: 0 از “لوکوموتیو” مسکو بازی کرد.

لیورپول

سه هفته پیش ، لیورپول 5-0 آتالانتا را شکست داد و هرگز در خانه با مربیگری یورگن کلوپ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکست نخورد. اولین انتخاب مدافعان مصدوم و استراحت کرد ، “لیورپول” به طرز شایسته ای توسط “آتالانتا” مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، که اکنون در هر دو دیدار خارج از خانه پیروز شده و در هیچ بازی خانگی پیروز نشده است.

جوزپ ایلیچیچ و رابین گوسنس در اوایل نیمه دوم با به ثمر رساندن سه امتیاز ، به آتالانتا کمک کردند تا آژاکس را پشت سر لیورپول نگه دارد. گل اول “آژاکس” در پیروزی مقابل “میدلند” با نتیجه 3 بر 1 از روی یک ضربه پیچیده به رایان گراونبرگ ، هافبک 18 ساله وارد دروازه شد.

آژاکس سه شنبه آینده برای اولین بار از جام اروپا 1966- 1966 به آنفیلد می رود.

مادرید در میلان پیروز می شود

پیروزی متقابل رئال مادرید برابر اینترمیلان خساراتی را به بار آورد که ماه گذشته اولین شکست غیرمنتظره در خانه مقابل شاختار دونتسک را رقم زد. پیروزی 2-0 در سن سیرو همچنین اولین باری بود که مادرید در ورزشگاه نمادین اینتر یا میلان را شکست داد ، اگرچه تیم مربی زین الدین زیدان در فینال 2016 مقابل رقبای شهر اتلتیکو پیروز شد.

پنالتی زودهنگام هازارد به اولین گل وی در لیگ قهرمانان در سه سال گذشته تبدیل شد و رئیس نیمه دوم رودریگو امتیازات خود را بدست آورد.

بعد از اخراج آرتور ویدال ، هافبک شیلی ، اینتر بیشتر بازی را با 10 نفر سپری کرد. ویدال وقتی به آنتونی تیلور ، داور داور به دلیل عدم مجازات اعلام پنالتی توهین کرد ، برای چند ثانیه دو کارت زرد نشان داد.

مادرید با شکست 4-0 شاختار مقابل آلمان ، باز هم با یک امتیاز مغلوب بروسیا مونشن گلادباخ شد. با این وجود اینتر دو گل دیگر با گلدباخ شش امتیاز عقب است. . گل برجسته بروسیا سومین گل بود – مهاجم سوئیسی ، Breel Embola.

FODEN STARS

فیل فودن 20 ساله که از حضور منظم در لیگ برتر محروم است ، از شروع مربی پپ گواردیولا برای گلزنی در گل سی و ششم استفاده کرد و پیروزی منچسترسیتی را با نتیجه 1 بر 0 در “المپیاکوس” تثبیت کرد. “سیتی” با چهار پیروزی رکورد عالی برای رسیدن به مرحله حذفی برای هشتمین فصل متوالی دارد و احتمالاً پورتو نیز به آن پیوست.

دو بار قهرمان اروپا در مارسی با نتیجه 2-0 پیروز شدند و در فصل 12-12 2011 برای سیزدهمین بار متوالی شکست نخوردند. “پورتو” شش امتیاز از “المپیاکوس” باقی مانده است که در دو دور مانده به مقام سوم ایستاد.