لیگ قهرمانان اروپا: مارکوس راشفورد وقتی منچستر یونایتد 5 بر صفر لایپزیگ را شکست داد هت تریک کرد

[ad_1]


مارکوس راشفورد در نیمه دوم در نیمه دوم هت تریک بالینی کرد وقتی منچستریونایتد روز چهارشنبه لایپزیگ رهبران RB آلمان را پاره کرد تا با شکست 5-0 کنترل گروه لیگ قهرمانان را بدست آورد. میسون گرینوود شبیه در نیمه اول با مشت به عناوین اصلی رسید ، اما راشفورد از نیمکت خارج شد تا به اوله گونار سولسکایر یادآوری کند که او رئیس اولدترافورد است و آنتونی مارسیال نیز در آن شرکت کرد. راشفورد که در یک حمله حمله 18 دقیقه ای 3 بار موفق به گلزنی شده است ، پس از این که سالسکر در سال 1999 مقابل ناتینگهام فارست موفق به گلزنی شد ، تنها دومین بازیکن یونایتد است که با یک تعویض هت تریک می کند.

بوق تجاری

یونایتد که در آغاز پرفراز و نشیب این فصل مقاومت کرد ، با کسب یک پیروزی چشمگیر در شروع پاری سن ژرمن ، کنترل گروه H را بدست گرفت.

سولسکر به BT Sport گفت: “مارکوس راشفورد بیرون آمد و خوب کار کرد ، اما پایه و اساس تیم بود ، این همان چیزی است که شما از زیردریایی ها می خواهید.”

“چه تغییری ایجاد کرده اند. لایپزیگ فشار بالایی دارد ، بنابراین ما مجبور شدیم عمیق بشویم.

“ما کمی استراحت داشتیم زیرا فصل بی وقفه است ، بنابراین از ترکیب استفاده کردیم. این گروه در حال رفتن است. هرچه کیفیت و روحیه شما بیشتر باشد ، نتایج بیشتری کسب خواهید کرد.”

راشفورد ، قهرمان پایتخت فرانسه در هفته گذشته و برونو فرناندز هنگامی که یونایتد به دنبال اولین برد خانگی خود در این فصل رفت ، در کمال تعجب نیمکت نشین شدند.

– درب بازکن برای چوب سبز –

گرینوود ، که ماه گذشته به دلیل نقض پروتکل های ویروس کرونا توسط انگلیس به خانه تبعید شد ، شروع به حرکت در نزدیکی مارسیال کرد.

تیم جولیان ناگلسمن با درخشش خوب میزبان را ایمن کرد اما “یونایتد” خیلی زود متوقف شد و زمین جدیدی ایجاد کرد.

آنها در دقیقه 21 وقتی پل پوگبا از میانه زمین به جلو آمد و گرینوود را تغذیه کرد ، توپ را با پای چپ از طریق پیتر گولاچی نوازش کرد و برای اولین گل خود در لیگ قهرمانان راهی گوشه دور کرد.

وقتی VAR به یک آفساید احتمالی نگاه کرد ، یونایتد عصبی منتظر ماند ، اما یک گل اجازه ایستادن داشت.

لایپزیگ ، نامزد مرحله نیمه نهایی فصل گذشته ، با شدت زیاد برگشت و یونایتد را برای مدت طولانی از بقیه نیمه اول تحت فشار قرار داد.

کریستوفر نکونکو مجبور به نجات معقول داوید دی خیا شد و نمانیا ماتیچ پاسخ داد تا مارسل هالستنبرگ را در انتهای کرنر پایانی متوقف کند.

“یونایتد” تنها پس از استراحت در حمله خط حمله نشان داد ، اما “لایپزیگ” تلاش زیادی کرد تا موقعیت مشخصی را در سمت مقابل ایجاد کند ، اگرچه دخیا باید هوشیار باشد تا از فاصله نزدیک سر ابراهیم کناته را پرتاب کند.

سولسکر برای تغییر حرکت برای دقایقی به سمت راشفورد ، فرناندز و اسکات مک تومین پرتاب کرد و یونایتد پاداش های خود را می گیرد.

فرناندز برای اولین بار یک توپ باشکوه را برای راشفورد ارسال کرد که در دقیقه 74 دقایقی دفع شد و گولاش را مشت کرد.

خط خطی پرچم خود را در آفساید بالا گرفت ، اما VAR با بررسی این تصمیم ، مهاجم دویدن خود را از نیمه خود آغاز کرد و یک گل تعیین کرد.

چهار دقیقه بعد ، راشفورد بار دیگر خانه را تضعیف کرد تا نتیجه 3-0 شود ، اما پس از ضرب و شتم بازیکن فرانسوی در محوطه جریمه ، با فداکاری به مارسیال اجازه داد یک پنالتی بزند.

اما انگلیسی در پایان وقت هت تریک خود را به پایان برد تا نمایش ویرانگر را پوشش دهد.

راشفورد گفت: “من فکر می کنم مدیر از من می خواست که سرعت را افزایش دهم.”

بالا رفته

“این به معنای پیش رفتن برای ما است. قطعاً جایی وجود داشت. ما برونو و پل (پوگبا) را روی توپ قرار دادیم. در همه چیز خطرناک به نظر می رسیدیم و هر وقت جلو می رفتیم می توانستیم بکشیم.”

ناگلسمن شوکه شده ، که برای او اولین شکست در این فصل بود ، گفت: “این کمی دیوانه بود زیرا بعد از اینکه آنها گل اول را زدند ، همه ما موفق شدیم. 20 دقیقه آخر خیلی بد بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]