لیگ قهرمانان اروپا: اوله گونار سلسکر با دفاع از “منچستر یونایتد” که از “استانبول باشاکرهیر” رنج می برد ، “نابخشودنی” گریه می کند


سرمربی منچستر یونایتد ، اوله گونار سالسکار ، خط دفاع “نابخشودنی” را از تیم بدشانس خود شکست وقتی چهارشنبه آنها شکست خوردند و یک شکست خجالتیانه 2-1 لیگ قهرمانان مقابل استامبول باشاک شهیر داشتند. یونایتد که در لیگ برتر به سر می برد ، پس از یک پیروزی چشمگیر در پاری سن ژرمن و 5-0 در RB لایپزیگ ، بازی را به عنوان علاقه مندی آغاز کرد. اما شکست در ترکیه – اولین پیروزی باساخاهیر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا – فشار بیشتری به رئیس نروژی که فاقد الهام و دفاع کلیدی در استانبول است ، وارد می کند. سه بار قهرمان اروپا در وقت استراحت به شدت در معرض دید قرار گرفتند ، زیرا دمبو با و ادین ویسکی مهاجم سابق چلسی دو گل به میزبان دادند.

بوق تجاری

یونایتد وقتی خود را کوتاه کرد که کمی قبل از وقفه اختلاف را با ضربه آنتونی مارسیال کاهش داد.

اما با وجود تغییرات زیاد در نیمه دوم و بسیاری از استعدادهای تهاجمی ، تیم کم نور Solskjaer نتوانست راهی برای دفاع سازمان یافته Bashhaksehir پیدا کند.

این نتیجه طولانی ترین تاریخ “منچستر یونایتد” در هر رقابت – 10 برد پیاپی – بود و اولین شکست در 19 مسابقه پس از شکست در ژانویه در “لیورپول” در لیگ برتر بود.

سولسکر گفت که مخالفت با طرف پرتلاش ترک ناکافی است.

او به BT Sport گفت: “آنها مثل شما در اروپا دو گل به ثمر رساندند ،

“اولین مورد این است که ما یک گوشه کوتاه بازی می کنیم و شخصی که در طبقه بالا است را فراموش می کنیم. این قابل بخشش نیست. مورد دوم نیز ، ما در مبارزه با مطبوعات سازماندهی خوبی نداریم.”

وی افزود: “شما در لیگ قهرمانان حاضر نخواهید شد و سه امتیاز کسب خواهید کرد.” “این تیم به خوبی سازمان یافته است و ما به اندازه کافی خوب نبودیم. همین.”

– هرج و مرج دفاعی –

یونایتد بازی را در منطقه راحتی آغاز کرد ، در حالی که هیچ نشانه ای از هرج و مرج دفاعی در مقابل جمعیت کوچک اما با صدای بلند وجود نداشت.

لوک شاو با پای چپ خود توپ را از کنار تیرک دور زد اما یونایتد با مارکوس راشفورد و مارسیال در جلو نفوذ نکرد.

میزبان پس از یک آگاهی و سازماندهی ضعیف ضعیف و ضعیف ، در دقیقه 12 جلو افتاد و به مهاجم سابق شکست نخورده چلسی اجازه داد یک توپ بلند را جمع کند و در نیمه راه برای گلزنی عجله کند و بی اختیار جای خود را به نمانیا ماتیچ بدهد.

Axel Tuanzebe که در پاریس ضربه زد ، پس از حواس پرتی با ، لحظه ای دلچسب داشت اما با کارت زرد فرار کرد.

باكششهیر هنوز در وقت استراحت مورد تهدید قرار گرفت و یونایتد با اضطراب پشت سر خود را باز كرد و پنج دقیقه قبل از شروع نیمه بازهم مهمانان از دست رفتند.

دنیس توروک از چپ چپ چپ خوان ماتا را دزدید و با سرعت به جلو حرکت کرد ، ارسال صلیبی را که با عبور از آن عبور کرد و ویسکی با مشت به دین هندرسون زد و به جای دیوید دخیا اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان انجام داد.

وقتی مارسیال ضربه شاو را به خانه فرستاد ، یونایتد در دقیقه 43 به طور قابل توجهی اختلاف را کاهش داد.

سولسکر برای مدتی Tuanzebe را متصل کرد: اسکات مک تومینا بیرون آمد و ماتیچ عقب رفت تا به عنوان یک مدافع در کنار هری مگوایر بازی کند.

در آغاز نیمه دوم ، “یونایتد” یک بار دیگر از برتری ارضی برخوردار شد و برونو فرناندز پنالتی را زد.

سولسکر ادینسون کاوانی و پل پوگبا را به جای ماتا و دونی ون دی بی به زمین انداخت تا انگیزه ای برای حمله ایجاد کند ، اما یونایتد سنگین به دنبال ایجاد موقعیت های روشن بود.

در حالی که یونایتد به دنبال یافتن راهی بود ، میسون گرینوود به جای راشفورد به میدان آمد.

آنها در زمان خاموش کردن ، وقتی الكساندر اپورین از خط خارج شد ، در نزدیكی سخت به گل تساوی نزدیك شدند ، اما آنها نتوانستند یك امتیاز در گروه N ذخیره كنند.

بالا رفته

به نظر می رسید یونایتد پس از اخراج دیدار 6-1 تاتنهام به کرنر رفت ، اما اکنون از آرسنال و بازاکشهیر شکست خورده است.

سولسکر که تیمش روز شنبه به اورتون سفر می کند ، گفت: “آنها (دو باخت) بازپرداخت زیادی به ما کردند.” “شما هر بار که فوتبال بازی می کنید یک بررسی واقعیت دریافت می کنید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله