لیگ برتر: کوین پترسن آرسنال را وقتی لیست کارهایی که باید تا سال 2020 انجام شود را شروع می کند

کوین پترسن شروع به فهمیدن کرد

میکل آرکتا در هنگام شکست “آرسنال” از “گرگ ها” در لیگ برتر واکنش نشان می دهد.© خبرگزاری فرانسه


سال 2020 به یک سال بد برای همه افراد در سراسر جهان تبدیل شده است ، و حتی کوین پترسن ، کرکت باز سابق انگلیس نیز چنین اعتقادی دارد. البته ، او یک طرفدار چلسی است ، او در توییتر رفت تا با وقاحت در آرسنال حفاری کند ، که در حال حاضر در لیگ برتر کار نمی کند. توییت سابق کریکت انگلیس مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت و بسیاری او را تشویق کردند. این پیر 40 ساله نوشت: “واکسن موفق و بازنشستگی آرسنال در سال 2021 زیبایی *** *** 2020 را جبران می کند!”

بوق تجاری

پترسن معتقد است که واکسن موفق و خروج آرسنال در سال آینده جبران کننده هرج و مرج ناشی از ویروس کرونا خواهد بود.

در حال حاضر ، میکل آرکتا از آرسنال پس از 10 مسابقه در رده 14 جدول رده بندی لیگ قرار دارد. آنها در چهار مسابقه پیروز شدند ، یک تساوی و 5 باخت. توپچی ها فصل خود را مثبت آغاز کردند اما خیلی زود جای خود را از دست دادند. پیر امریک اوبامیانگ مهاجم ستاره و کاپیتان تیم نیز فرم باشگاه خود را منعکس می کند ، در این فصل فقط دو بار در لیگ گلزنی کرد.

در بازی بعدی ، آرسنال در لیگ اروپا به مصاف راپید می رود. در لیگ برتر ، حریف بعدی ژوزه مورینیو از تاتنهام است.

بلند شده

در همین حال ، تیم محبوب پیترسن ، چلسی ، پس از 10 بازی در رده سوم جدول قرار دارد. آنها در پنج مسابقه به پیروزی رسیدند ، 4 تساوی و یک باخت. تاتنهام اول جدول است و پس از آن لیورپول قرار دارد.

پترسن یک خفاش راست دست و همچنین یک دیگ معمولی بود. او در هر سه قالب و همچنین به عنوان کاپیتان سابق برای انگلیس بازی کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله