لیگ برتر هند 2020: ساچین تندولکار توضیح می دهد که چرا نیمه دوم تعقیب و گریز آسان شد


ساچین تندولکار ، کشتی گیر سابق هند ، پنجشنبه دلیل اینکه چرا تیم ها اخیراً تصمیم گرفتند لیگ برتر هند (IPL) را دنبال کنند ، توضیح داد. در ابتدا ، تیم های IPL 2020 نتوانستند اهداف خود را دنبال کنند ، اما اخیراً روند تغییر آغاز شده است و همه طرف ها بدون در نظر گرفتن شرایط زمین و اندازه ، نتایج را دنبال می کنند. Tendulkar در تلاش برای توضیح دلیل ، روشن کرد که دلیل آن تغییر شرایط آب و هوایی در امارات متحده عربی است.

بوق تجاری

“وقتی مسابقات شروع شد ، درجه حرارت زمین در مرحله دوم کاهش یافت. اگر تیم هایی را دیدید که در مرحله اول مسابقات به طور خاص در دبی و ابوظبی مسابقه دادند ، ناموفق بودند ، آنها همچنان در 7 تا 8 روز گذشته به از دست دادن مسابقات می پرداختند علاوه بر این ، تیم ها به طور مداوم هر جا که بازی می کنند را تعقیب می کنند. ”Tendulkar در یک ویدیو ارسال شده در برنامه 100 مگابایتی خود گفت.

“این به این دلیل است که خورشید زودتر غروب می کند ، و به همین دلیل است که وقتی شما ابتدا بولینگ می کنید ، به کاترها کمک می کند ، که در نیمه اول مسابقات وجود نداشت.

وی افزود: “این دلیلی است که تیمهایی که ابتدا ضربه می زنند قادر به ضربه زدن به توپ در حال افزایش بودند. اکنون این اتفاق نمی افتد زیرا به دلیل سرما و درجه حرارت سرد برخی از حرکات سطح وجود دارد.”

استاد بلستر در توضیح بیشتر گفت: “در مرحله دوم توپ اکنون کمی خیس است. هنگامی که توپ خیس است ، آن را وارد می کنیم ، شما فقط باید چهار شوت اول را تماشا کنید ، وقتی توپ صاف می شود ، ضرب و شتم آسان می شود.”

به عنوان بخشی از سرخپوستان IPL 2020 بمبئی ، دهلی پایتخت ، Royal Challengers Bangalore و SunRisers Hyderabad به پلی آف راه یافتند.

روز پنجشنبه هندی های بمبئی با دهلی پایتخت روبرو شدند و برنده این دیدار مستقیماً به فینال راه می یابد.

بالا رفته

از سوی دیگر ، RCB SRH را در یک حذف در حذف در روز جمعه ، 6 نوامبر ، در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی می گیرد.

برنده این مسابقه برای صعود به فینال مسابقات با باخت درگیری “بمبئی هند-دهلی” روبرو خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله