لیگ برتر هند 2020 ، CSK مقابل KKR: بازیکنانی که باید مراقب آنها باشند

[ad_1]


Super Kings چنای (CSK) در مسابقه 49 پوندی لیگ برتر هند (IPL) 2020 در Kolkata Knight Riders (KKR) شرکت می کند. این رقابت برای KKR از اهمیت بالایی برخوردار است که برای کسب مقام چهارم و نهایی در مرحله پلی آف رقابت شدیدی را تجربه می کند. حق رای در کلکته در حال حاضر با کسب 12 امتیاز برای همین تعداد مسابقه در جایگاه پنجم قرار دارد. پادشاهان XI پنجاب (KXIP) ، به لطف مسافت پیموده شده خالص بهتر از KKR ، علی رغم همان شمارش ، مقام چهارم را اشغال می کند. SunRisers Hyderabad (SRH) و Rajasthan Royals (RR) علاوه بر این با به دست آوردن 10 امتیاز از 12 مسابقه تهدید می کنند. CSK رسماً از رقابت های مرحله پلی آف کنار کشید.

بوق تجاری

لوکی فرگوسن در کلکته فرم خوبی داشت و مرتباً ویکت ها را در نظر می گرفت. در مرحله بعدی ، به نظر می رسد شوبمن گیل به خوبی متناسب با خفاش باشد و در یک مسابقه قبلی در لیگ مقابل Kings XI پنجاب (KXIP) نیم قرن گلزنی کرد.

روتراج گایکواد حضور خود در چنای را در بازی دربی مقابل بنگلور احساس کرد و نیم قرن به ثمر رساند. سام کوران به عنوان استیشن قابل اعتماد بود.

پادشاهان چنای

سام قرآن: واگن استیشن انگلیسی حضور خود را در Chennai Super Kings ایجاد کرده و ثبات را ایجاد می کند. سام پس از آنکه در یک لحظه تیم به 6/30 کاهش یافت ، به نجات CSK در طی نیم قرن چشمگیر در برابر سرخپوستان بمبئی (میشیگان) کمک کرد. این بازیکن 22 ساله با سه اخراج از کار ، تأثیر مشابهی در Royal Challengers Bangalore (RCB) داشت.

فاف دو پلسیس: خفاش آفریقای جنوبی یکی از بهترین همکاری کنندگان در نسخه فعلی است. Du Plessis ثابت ترین ضرب کننده CSC بود ، در 12 مسابقه 401 دوش با ضربات 140.70 و میانگین 40.10 به ثمر رساند.

دیپه چهار: پیسر هندی یکی از بهترین دیگهای بخار برای CSK بود که به طور مرتب ویکت را برداشت. دیپاک در 23 اعتصاب برای همین تعداد بازی 12 اخراج به همراه داشته است.

شوالیه های کلکته

وارون چاکراوارتا: “چرخنده مرموز” از جلو به KKR منتهی می شد و حرکت پنج محفظه آن در برابر پایتخت های دهلی (DC) ستایش می کرد. عملکردهای چاكاوارتتی منجر به فراخوان دختری به تیم ملی هند برای سری T20I مقابل استرالیا شد ، كه انگیزه او را برای ورود بیشتر به مرحله تجارت این مسابقات فراهم می آورد.

بالا رفته

شوبمن گیل: افتتاحیه کننده جوان یکی از بهترین شرکت کنندگان KKR بود که عملکرد قابل توجهی را در بالای سفارش ارائه داد. جیل نیم قرن قابل توجهی در برابر Kings of XI Punabab (KXIP) به ثمر رساند و همکاری عالی با کاپیتان Eoin Morgan را به دست آورد.

لوکی فرگوسن: نیوزیلند پس از یک بازی عالی مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) توپ را به دست آورد. فرگوسن ممکن است با انتشار نسخه فعلی تأخیر داشته باشد ، اما همان را به طرز چشمگیری جبران می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]