لیگ برتر هند 2020 ، مقدماتی 1 ، بمبئی و پایتخت های دهلی: روهیت شارما می گوید: “کاسه ترنت باید به فینال برگردد”

IPL 2020 ، MI در مقابل DC:

IPL 2020: ترنت بولت به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران ، 2 ضربه 9 برای دو شوت قبل از عزیمت گرفت.© BCCI / IPL


روهیت شارما ، کاپیتان بمبئی هند (میشیگان) ، روهیت شارما ، پس از شکست تیمش در رقابت های مقدماتی لیگ 1 ، گفت که Pacer Trent Bult باید به فینال لیگ برتر هند بازگردد. کاس در طی بازه های دهلی به دلیل تغییر شکل کشاله ران ، زمین را ترک کرد. کیوی در این مسابقه فقط دو پوشش داشت و پریتوی شاو و آژینکجو رهانه در اولین مسابقه رد شدند. روهیت در مراسم سخنرانی پس از مسابقه گفت: “من او (باول) را ندیده ام. اما به نظر می رسد كه حالش خوب است. به نظر من مسئله خاصی نیست. سه روز استراحت و او مجبور است به پارک برگردد.”

بوق تجاری

وی افزود: “(جاسپر) بومرا و بولت وضعیت خوبی داشتند. آنها در تیم های مختلف بازی می کنند ، بنابراین برنامه های مختلفی دارند. ما به عنوان تیم برنامه های مختلفی داریم و دیدن نحوه اجرای آنها بسیار زیبا است.”

بومرا همچنین چهار ویکت مهم به دست آورد و به MI کمک کرد تا DC را با 57 دوش در استادیوم بین المللی دبی شکست دهد.

با این پیروزی ، MI به فینال مسابقات راه یافت و دهلی به مصاف برنده مسابقات Royal Challengers Bangalore و SunRisers Hyderabad می رود.

پیش از این ، ایشان کیشان و هاردیک پاندیا به ترتیب 55 و 37 بازی داشتند ، زیرا MI در 20 فریم اختصاص داده شده در مجموع 200/5 ارسال کرد.

روهیت گفت: “حدس می زنم این بهترین عملکرد باشد. روشی که د کوک و SKY بعد از اینکه زود آمدم بیرون شتاب گرفتم دیدن آن خوب بود.”

“نتیجه عالی برای ما. ما هرگز به هدف فکر نکردیم. ما تیم متفاوتی هستیم و متفاوت بازی می کنیم. ما فقط می خواستیم یک پاورپلی خوب انجام دهیم و سپس آن را از آنجا ببریم.

“ما می دانستیم که در پایان قدرت شتاب دادن را داریم. ایشان در شرایط عالی بود ، بنابراین ما فقط می خواستیم که او پس از وقفه دوم واقعاً مثبت باشد.

بالا رفته

وی افزود: “ما همچنین به كرونال گفتیم ، فقط مثبت بزنید و روی گلدان كلیك كنید. با چنین دستور جهانی ، می توانیم ترتیب وادینگ و بولینگ را تغییر دهیم.”

در دهلی ، راویچندران آشوین با نتیجه 3 بر 29 از چهار جلد بازگشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله