لیگ برتر هند: گزارش ها گزارش می دهد که SRH پس از آسیب دیدگی کشاله ران با احتیاط با اوریدیمان ساخا احتیاط کند

[ad_1]

گزارش گزارش ، IPL 2020: SRH باید مراقب Uridhiman Sakha پس از آسیب دیدگی کشاله ران باشد

IPL 2020: BCCI به منتخب اعلام کرده است که مراقب بازیکنان تیم ملی باشد.© BCCI / IPL


آسیب دیدگی کشاله ران Uridhiman Sakha “جدی نیست” ، اما حق انتخاب IPL وی Sunrisers Hyderabad باید پس از مشاوره با تیم پزشکی BCCI ، رویکردی محتاطانه انجام دهد ، زیرا دروازه بان ارشد بتسمن پس از رویداد T20 به استرالیا مرتبط است. روز سه شنبه ، ساخا هنگام برد 87 از 45 گل مقابل دهلیز پایتخت ، جزئیات را برداشت و ویکت را ذخیره نکرد تا جای Srievatsu Gosvami را بگیرد. کاپیتان SRH پس از مسابقه در مراسم معرفی گفت: “متأسفانه ، او کمی کشاله ران در کشاله ران خود دارد ، اما امیدوارم که این خیلی بد نباشد.”

بوق تجاری

ساخا بخشی از تیم آزمون هند است که از اواسط ماه دسامبر طی یک تور که ماه آینده آغاز می شود ، چهار بازی انجام می دهد.

یک منبع ارشد BCCI گفت که به کلیه امتیاز دهندگان گفته شده است که مراقب لباس بازیکنان تیم ملی باشند.

این مقام گفت: “در حال حاضر خیلی جدی به نظر نمی رسد ، اما قبل از بازی بعدی Sunrisers (برابر RCB در تاریخ 31 اکتبر) یک وقفه سه روزه وجود دارد. بیایید انگشتانمان را حفظ کنیم.”

این احتمال وجود دارد که به ساخا توصیه شود دو بازی بعدی را از دست بدهد و در صورت صعود طلوع خورشید به پلی آف ، او در فرم کامل قرار خواهد گرفت.

در طی مصاحبه ای با راشیدخان سخا ، ستاره چرخنده ، با IPLT20.com گفت که “امیدوار است” که به سرعت از آسیب دیدگی بهبود یابد.

این به اصرار کاپیتان وارنر ساها بود که در هنگام کار در Powerplay به خطر افتاد. در کل ، او 12 چهار ضرب و شتم زد.

بالا رفته

ساخا راشد در جریان مصاحبه گفت: “من از دیوید پرسیدم که چگونه باید به این مراحل نزدیک شوم ، و او به من گفت که ما فقط نیاز به شکست آزادانه داریم. ما مجبور شدیم در شش شلیک اول ریسک کنیم و چون او فشار داد ، ما شتاب بیشتری گرفتیم.” .

“وقتی دیوید شروع به حملات تمیز كرد ، من در صندلی عقب قرار گرفتم و نظاره گر حملات تمیز او شدم. پس از اخراج دیوید از پست ، با قرار گرفتن توپ در منطقه حمله ، مرزها را دوباره اشغال و تبدیل كردم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]