لیگ برتر هند: کوین پیترسن توییت ECB درباره بازیکنان انگلیسی را در IPL کشف می کند

[ad_1]


کوین پترسن ، کریکت کریکت سابق انگلیس ، با حیله گری در شورای کریکت انگلیس و ولز (ECB) جستجو می کرد ، زیرا توییت آنها برای بن استووز و جفری آرچر آرزوی موفقیت کرد. این دو کرکتور نماینده راجستان راجرز (RR) در لیگ برتر هند (IPL) 2020 هستند و آنها باید در یک مبارزه که باید پیروز شود ، پادشاهان XI پنجاب (KXIP) را به دست بگیرند. بانک مرکزی اروپا در بیانیه ای گفت: “برای بچه های ما در بازی عظیم IPL امروز موفق باشید!” “فقط تصور کنید ، 8/9 سال پیش این توییت را تصور کنید …! من بسیار خوشحالم که این افراد از IPL سود مثبت خواهند برد!” ، – نوشت: پیترسن ، با بازتوییت در ECB. بتسمن یکی از اولین بازیکنانی بود که در یک IPL از یک کشور ملی شرکت کرد ، به گفته بازیکن ، هیئت کریکت انگلیس و ولز در ابتدا تمایلی به حضور بازیکنان داخلی کرکت در یک لیگ غنی لیگ نداشت.

بوق تجاری

پترسن با اشاره به عاملی که باعث عدم پذیرش کریکتهای داخلی برای بازی در مسابقات شد ، بانک مرکزی اروپا را به حسادت به “پول IPL” متهم کرد. بتسمن متظاهر در ادامه اظهار داشت که بسیاری از بازیکنان از ترس از دست دادن جایگاه خود در تیم ملی در صورت حضور در لیگ T20 می ترسند.

“بسیاری از کریکت انگلیسی دوست دارند نگرش خود را نسبت به IPL به عنوان یک مشکل ایدئولوژیک توضیح دهند. این یک مشکل هند و پول است. بانک مرکزی اروپا واقعاً نمی داند چگونه با هند یا پول معامله کند. هر زمان که IPL در هنگام مکالمه ظاهر می شود ، احساس می کنید پترسن در زندگی نامه خود نوشت: “وقتی IPL شروع به کار کرد ، بانک مرکزی اروپا می دید که پول IPL و حسادت خودشان است. همچنین بازیکنان انگلیسی می خواهند در IPL بازی کنند ، اما از انتخاب شدن به عنوان تیم ملی می ترسند.” “در سال 2014

استوکس و آرچر از جمله چندین کریکت انگلیس هستند که در IPL امسال خوش درخشیدند.

در حالی که آرچر یکی از دروازه بان های برجسته این فصل بوده است ، بن استوکس در دو بازی اخیر خود یک قرن و نیم گلزنی کرده است.

جاس باتلر همچنین راجستان روایلز را تحت تأثیر قرار داد و سام قرآن قبل از جایگزینی با استوکس در این کار سهیم بود.

بالا رفته

جانی پشت سر هم کلاس خود را برای SunRisers Hyderabad نشان داد ، در حالی که کاپیتان تیم محدود انگلیس Eoine Morgan به عنوان سرپرست شوالیه شوالیه کلکته پذیرفت.

و در حالی که Super Kings چنای در این مسابقات می جنگید ، سام قرآن جرقه درخشانی برای آنها شد و هم با خفاش و هم با توپ نمایش های خوبی ارائه داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]