لیگ برتر هند ، Kings XI پنجاب و Rajasthan Royals پیش نمایش: KXIP غیرقابل توقف به نظر می رسد ، RR باید دوره خود را به پایان برساند

[ad_1]


اگر در طول مسابقات این اتفاق بیفتد یا شکل خود را از دست بدهد ، پادشاهان XI پنجاب در شرایط بدی در اوایل IPL 2020 قرار خواهند گرفت و نیمه دوم رشد آنها را به طور چشمگیری مشاهده کرده است. چندی پیش که در پایین جدول سقوط کرد ، KXIP همانند چند تیم دیگر هم جمع شد و اکنون آماده صعود به مرحله حذفی است. از طرف دیگر ، خانواده های سلطنتی راجستانی ترکیبی شگفت انگیز از دوست داشتنی ها و متوسط ​​افرادی بودند که آنها را در شکار نگه می داشتند ، اما به سختی چنین بود. با 10 امتیاز از 12 مسابقه ، RR به امتیاز نیاز دارد ، بنابراین غیر از پیروزی امکان دیگری وجود ندارد. باخت در واقع علاقه رقابتی آنها در مسابقات را متوقف می کند.

بوق تجاری

اما این آسان تر از انجام است در حالی که سلطنتی راجستان در آخرین بازی خود به لطف ضربه باورنکردنی بن استوکس و همکاری او با سانجو سامسون ، سرخپوستان بمبئی را شکست داد ، واقعیت همچنان باقی است که چنین اتفاقاتی هر روز رخ نمی دهد.

بولینگ همچنان یک مشکل است. نمی توانید 195 اجرا برای 20 فریم را رها کنید و سپس انتظار داشته باشید که در هر مسابقه خمیر فرار کند. بیشتر اوقات ضرر می کنید.

Jofra Archer در واقع تنها بولری است که برای تیم های سلطنتی کاری انجام می دهد ، در حالی که بقیه کاسه ها را به همه جا منتقل می کنند. Spinner Shreas Gopal و Rahul Tewati به سختی زمین را نگه می دارند.

با این حال ، RR ها یک برد و یک پیروزی بزرگ دارند ، بنابراین می تواند برای آنها یک امتیاز باشد.

KXIP نیازی به جستجوی جوانب مثبت ندارد. هر آنچه در پنج مسابقه اخیر لمس کرده اند به طلا تبدیل شده است.

ناگهان آنها برای انتخاب خراب می شوند. محمد شامی بار دیگر شلیک می کند و کریس جوردن سرعت را افزایش می دهد و موروگان اشوین و راوی بیشویو چرخنده با درخشش در کنار هم قرار می گیرند.

تفاوت بزرگ برای KXIP این است که بولر جوان آنها ، به خصوص آرشدیپ سینگ ، با افزودن انواع درزهای دست چپ که به خوبی کار کرده اند ، واقعاً بهبود یافته است.

بالا رفته

در مورد چوب زدن ، کریس گیل واقعاً عضله شده است و با کاپیتان KL Rahul و Mandeep Singh ، و همچنین بسیاری دیگر از نتایج خوب ، عالی دیگر بحرانی نیست.

در فرم KXIP غیرقابل عبور به نظر می رسد. اما RR باید آنها را شکست دهد. راحت تر نمی شود

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]