لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH در مقابل RCB. مسابقات عمده: ویرات کولی ، رشید خان.

مسابقات IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH و RCB مسابقات کلیدی: ویرات کولی ، رشید خان در یک برخورد قاطع

SRH در مقابل RCB: ویرات کولی در مقابل راشد خان قول می دهد یک مسابقه دهان پر کردن باشد.© BCCI / IPL


ممکن است ویرات کولی IPL 2020 بهتر نداشته باشد ، اما حضور و مشارکت وی در پرونده Royal Challengers Bangalore را نمی توان انکار کرد. اگر تیم در حال حاضر در حذف کننده اجباری برابر SunRisers حیدرآباد درگیر باشد ، کوهلی امیدوار است که در بالای دستور چند اجرا شود. به همین ترتیب ، رشید خان کیکر آس ، پس از از دست دادن بیشترین دوندگی برای هر طلسم در IPL 2020 برابر سرخپوستان بمبئی در آخرین مسابقه SRH ، به افتخار خود آسیب می رساند. در حالی که تیمش با یک گالوپ برنده می شود ، افغان این درخواست ها را نزدیک به قلب می گیرد و با شلیک برمی گردد.

بوق تجاری

مجموعه اجراهای Wira Koli در آستانه رکورد زدن در سال 2019 است ، اما این بار تیم او در بهترین موقعیت قرار دارد. در عین حال ، میانگین آن در سال جاری بسیار بهتر از قبلی است ، اما سطح اعتصاب بسیار پایین تر است ، گرچه می توان دلیل دوم را به زمینه هایی داد که تازه شروع به انصراف می کنند. در کل 460 دویدن برای کوهل در 14 مسابقه یکسان است ، اما سطح اعتصاب 122.01 اینگونه نیست.

رشید در مراحل لیگ عملاً شکست نخورده بود ، اما همانطور که دو بار نشان داده شده است – توسط Rahul Tewatya از Rajasthan Royals و سپس یک دوتایی از سرخپوستان بمبئی Suryakumar Yadov و Ishan Kishan – او می تواند کشته شود ، البته اگر بتمن ها کمی شجاع باشند.

بالا رفته

اما 1/32 از چهار شوت برای اسپینر که ادعا می کند 19 گل از 14 بازی با 3/7 بهتر و پس انداز 5.28 دریافت کرده ، خوب نخواهد بود.

بنابراین او به مانند کهلی علاقه مند و بی تاب خواهد بود. این نوید یک درگیری بزرگ بین آنها را می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله