لیگ برتر هند ، CSK و KKR پیش نمایش: چنای چیزی برای از دست دادن ندارد ، سواران کلکته می توانند همه چیز را از دست بدهند

[ad_1]

پیش نمایش IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، پیشگامان چنی در مقابل شوالیه کلکتا: CSK چیزی برای از دست دادن ندارد ، KKR می تواند همه چیز را از دست بدهد

IPL 2020: شوالیه های کلکته در آخرین مسابقه لیگ خود به Kings XI پنجاب باختند.© BCCI / IPL


در رقابت بین سوپر پادشاهان چک و “Kolkata Knight Riders” در دبی روز پنجشنبه ، دو تیم در وضعیت روحی کاملا متفاوتی قرار گرفتند – CSK ، که دیگر در مسابقات انتخابی شرکت نمی کند ، ناامید خواهد شد ، اما همچنین آرام خواهد بود ، زیرا مسابقه آنها اکنون کار می کند ، آنها فقط برای افتخار بازی کن از سوی دیگر ، KKR که مدتها در جمع چهار تیم برتر جدول امتیاز IPL قرار داشته است ، ناگهان در معرض خطر حذف قرار دارد – چیزی که در صورت دیدار دو تیم می تواند ذهن و سبک آنها را کاملاً خراب کند. هیچ چیز از دست رفته در برابر هر چیزی که قابل از دست دادن باشد واقعاً نمی تواند اندازه یک مسابقه را افزایش دهد.

بوق تجاری

KKR با کسب 12 امتیاز از 12 مسابقه ، پس از ثبت پنجمین برد متوالی Kings XI پنجاب ، از جمع چهار تیم برتر اخراج شد. فرم حق رای دادن در کلکته به گونه ای است که سوال این نیست که چه زمانی آنها از جمع چهار تیم برتر کنار می روند ، بلکه چه زمانی است.

چالش KKR در برابر KXIP گرم بود ، به خصوص پس از خراب شدن سفارش عالی. اما حتی در غیر این صورت مردم اطمینان داشتند که پنجاب در این پیروزی پیروز خواهد شد.

این KKR عظیم 194/6 را در برابر دهلی پایتخت و 59 بار پیروزی آنها مقایسه کنید.

بالا رفته

CSK نیز با گرفتن امتیاز از Royal Challengers Bangalore به پیروزی رسید. اما صرف نظر از این ، Chennai در IPL 2020 تمیز و غبارروب شده است. آنها ناامید به نظر می رسند ، و مطمئنا سال آینده تغییرات بزرگی ایجاد می شود.

KKR روحیه شادی نخواهد داشت ، اما آنها در صورت داشتن فرصت برای شکستن راهی دیگر در این مسابقه و بقیه نامزدی ندارند. آنها برای پیروزی بازی خواهند کرد. CSK برای افتخار بازی خواهد کرد. هر دو می توانند به یک اندازه مهم باشند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]