لیگ برتر هند ، میشیگان و RKB: هاردیک پاندا “عالی” در حال آماده سازی برای بازی لازم برابر مدعیان سلطنتی در بنگلور است

[ad_1]

IPL 2020 ، MI در مقابل RCB:

IPL 2020 ، MI در برابر RCB: هاردیک پاندیا برای مسابقه 48 در ابوظبی وارد شده است© BCCI / IPL


روز چهارشنبه در چهل و هشتمین مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2020 “سرخپوستان بمبئی” (میشیگان) به مصاف Royal Challengers Bangalore (RCB) می روند. هر دو تیم در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی می جنگند. MI در حین تمرین عکسی از Pandy را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و بیان او همه چیز را می گوید! عنوان عکس اینستاگرام به شرح زیر است: “سر خنک ، پاندا ، شکل داغ. آیا آماده دیدن آن در عمل هستید؟”

بوق تجاری

این پست همچنین مورد پسند هواداران قرار گرفت که او را به دلیل مناسب بودن تحسین کردند.

در حال حاضر MI با کسب 14 امتیاز از 11 مسابقه در رده اول جدول هشت تیمی قرار دارد. در همین حال ، RCB با 14 امتیاز از 11 مسابقه در رده دوم قرار دارد. هر دو تیم هفت برد و چهار باخت کسب کردند. بمبئی بهترین سرعت خالص پاس را دارد.

کاپیتان روهیت شارما که در حال مصدومیت از ناحیه همسترینگ است در MI باقی خواهد ماند. کهنه سرباز کیران پولارد در غیاب چاقوی هندی جانب خود را از دست داد. در سه مسابقه گذشته آنها یک بار برنده و دو بار باخته اند. پیروزی برابر Cheney Super Kings (CSK) بود و شکست Kings XI Punjab (KHIP) و Rajasthan Royals (RR) بود.

بالا رفته

RCB در سه بازی گذشته بهترین رکورد را داشته است ، دو بار پیروز شده و یک بار شکست خورده است. آنها RR ، Kolkata Knight Riders (KKR) را شکست دادند و به CSK باختند.

این فصل Pandya برای MI قابل اعتماد بوده و از 11 بازی 224 اجرا را با سطح ضرب 182.11 به ثمر رسانده است. نیم قرن را تسخیر کرد. و اما مرز ، او چهار چهار و 18 شش نفر را تحمیل کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]