لیگ برتر هند ، دی سی مقابل SRH ، پایتخت های دهلی مقابل SunRisers حیدرآباد ، مقدماتی 2 Clash: Shihar Dawan vs. Rashid Khan

IPL 2020 ، DC در برابر SRH ، پایتخت های دهلی در مقابل SunRisers حیدرآباد ، انتخابی 2 مرحله نهایی: شیخار داوان در مقابل رشید خان

مقدماتی DC در برابر SRH 2: رشید خان دروازه بان اصلی SRH در این فصل است.© BCCI / IPL


Shihar Dawan ، کاشف پایتخت های دهلی ، دی سی پس از اینکه اخیراً به اولین بیتمن تبدیل شد که صدها گل در لیگ برتر هند (IPL) به ثمر رساند ، سعی در نمایش در سطح مورد انتظار داشت. ناتوانی داوان در شلیک تقریباً به حق امتیاز دهلی مستقر در پلی آف منجر شد تا جایی در مرحله پلی آف. دی سی ، که در مراحل اولیه مدعی کسب مقام اول جدول بود ، پس از چهار شکست متوالی مجبور به کسب یک پیروزی سخت مقدماتی مقابل رویال چلنجر بنگالور (RCB) شد. اخراج داوان برای اردک در مسابقه مقدماتی 1 برابر مدافعان قهرمان بمبئی (ایندیانا) (میشیگان) نشان داد که حق رای دهی در دهلی با برتری 57 ران شکست خورده است.

بوق تجاری

با این حال ، نمی توان توانایی یک بتسمن را در اثبات اشتباه در تغییر در بازی ها هنگامی که مهمترین مسئله است ، انکار کرد.

دی سی روز یکشنبه در مسابقه مقدماتی 2 در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به مصاف SunRisers Hyderabad (SRH) می رود و مسلماً اهمیت دعوا انگیزه Dawan خواهد بود.

این پیروزی به حق رای دهی مستقر در دهلی کمک خواهد کرد تا در فینال مقابل MI ، موقعیتی را فراهم کند و همچنین به یک بازیکن جدید امکان می دهد نمایش بدی را در مسابقه قبلی رقم بزند.

با این حال ، 34 ساله باید ابتدا در مورد ترفندها و تغییراتی که رشید خان ، چرخنده SRH برای خوش گذرانی در بتمن ها استفاده می کند ، توافق کند.

در نسخه فعلی ، رشید بهترین گلزن ویکت است ، با 19 ویکت در 15 مسابقه با نرخ اعتصاب 18.94. کریکت از افغانستان باعث ایجاد اخراج های مهم در IPL 2020 شده است و آماده است تا Davan را به این لیست اضافه کند.

بالا رفته

با این حال ، افتتاحیه DC می تواند در زمان او ویرانگر باشد ، و باعث می شود این رقابت بین دو کریکت استثنایی یکی از آنها مراقب باشد.

(توجه: کلیه آمار ارائه شده توسط iplt20.com)

مباحث ذکر شده در این مقاله