لیگ برتر هند ، بازی مقدماتی ، پیش نمایش هند بمبئی مقابل پایتخت های دهلی: کلید فینال


اگر قرار است آخرین مسابقات لیگ IPL 2020 به عنوان یک معیار در نظر گرفته شود ، پایتخت های دهلی باید شادتر باشند. در این مسابقه ، آنها با عبور از سلطنت سلطان سلطان بنگلور یک پیروزی حساس کسب کردند تا به مقام دوم لیست راه پیدا کنند. سرخپوستان بمبئی ، که قبل از همه مقدماتی بودند ، در آخرین مسابقه لیگ خود مقابل SunRisers Hyderabad همه اشتباه انجام دادند ، با از دست دادن غیر واقعی 10 ویکت که به دلیل ترکیب ذهنی آنها نبود ، متحمل ضرر شدند. با این حال ، MI ها بیش از حد حرفه ای هستند که اجازه دهند این مسئله واقعاً بر روحیه آنها تأثیر بگذارد ، اما پیروزی عادتی است که توسط بازی ضعیف مدیریت می شود.

بوق تجاری

DC همچنین باید مراقب باشد که اگر موفق به خرید برد نشد و به یک RCB کوچک نیاز داشت تا به دو موقعیت برتر برسد ، دوباره به پایان فوتبال لیگ نرسد.

دی سی به طور ناگهانی زندگی در سطح خمیر را پیدا کرد. هنوز تعجب می کنم که چگونه و چرا Prithvi Shaw هنوز شکاف باز را نگه داشته است ، اما Shihar Dawan ناگهان یک فرم پیدا کرده است و از Adjinkyu Rahane به عنوان یک قطره استفاده می کند که علیه RCB کار می کند.

در مورد بولینگ ، دیدن نحوه چرخش چرخنده ها می تواند جالب باشد ، زیرا با شروع فرسایش آهنگ ها ، کاسه های کندتر ته می گیرند.

حتی دوتایی سریع آنها Kagiso Rabada که در راس لیست Purple Cap قرار دارد و آنریچ Nortje در لحظات حساس کارهای کندتری را انتخاب کردند.

راویچندران اشوین و آکسار پاتل قطعاً سرنوشت ساز خواهند بود.

چرخش حمله MI Rahula Chahar و Krunal Pandya سایه بهتری دارند ، اگرچه Pandya همه کاره تر است ، و هر دو به نظر می رسد در برابر SRH بجوشند.

همانطور که برای خفاش ، MI همه چیز را دارد ، از Rohit Sharma و Quinton de Coco به بالا ، تا Kieron Pollard و Hardyk Pandy برای پایان دادن به. در مورد شکست جمعی تظاهرات علیه حیدرآباد نباید زیاد بخوانید.

این پایان کار برای هر دو طرف نیست ، اما ماندن در فینال ها و گرفتن وقت اضافی برای بازیابی قدرت و استراتژی ارزش گرد و غبار طلا را دارد.

بالا رفته

بازنده ها طبق فرم همچنان شوت خواهند داشت اما بیشتر بازی می کنند و زمان کمی برای بازیابی دارند.

همچنین ، داستان اکنون هیچ ارزشی ندارد. اکنون حتی نتایج لیگ امسال دو تیم نیز اندک است. این عالی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله