لیگ برتر: نیمار به مرحله مهمی رسیده است ، اما “PSG” مقابل “منچستر یونایتد” برگزار شد


نیمار پنجاهمین گل خود را در لیگ پاری سن ژرمن به ثمر رساند ، اما به رهبران لیگ 1 هشدار داد که با آماده شدن برای رویارویی در اروپا با منچستر یونایتد ، شنبه 2-2 بازی کنند ، سریع پیشرفت کنند. باردو ». گرانترین بازیکن جهان با عبور از زلاتان ابراهیموویچ ، یک پنالتی زد تا گل زودهنگام تیموتی پمبله را لغو کند و با پیراهن PSG سریعترین گلزنی در نیم قرن لیگ شود. سپس مایس کین PSG را پیش انداخت تا فقط یاسین آدلی در گل تساوی نیمه دوم بوردو که مستحق تساوی او بود ، شوت بزند. این یک شکست بعد از شکست 3-2 مقابل موناکو برای قهرمان قهرمان فرانسه است و نزدیکترین رقیب لیل می تواند امتیازات را به بالای جدول منتقل کند و یکشنبه در سنت اتین پیروز شود.

بوق تجاری

نیمار قبل از سفر به اولدترافورد در روز چهارشنبه به کانال پلاس گفت: “اگر بهتر نشویم ، در لیگ و لیگ قهرمانان کار سختی خواهیم داشت.”

PSG باز هم از بازیکنان اصلی کم است ، همانطور که این فصل اغلب اتفاق افتاده است ، در میان دروازه بانان کیلور ناواس و کاپیتان مارکوئینوس در میان کسانی که در پارک خالی پرنس غایب هستند.

با این حال ، صرف نظر از این ، نمایش کمتری در کاهش چالش هایی که از زمان موفقیت در شکست دادن R.B. لایپزیگ در اواسط هفته علی رغم اختلاف نظر.

ما می دانیم که مسابقه روز چهارشنبه چقدر مهم است. بسیار مهم است. ما خوب بازی نکردیم (مقابل لایپزیگ) اما پیروز شدیم. چهارشنبه سعی خواهیم کرد بهترین بازی را انجام دهیم. شما باید بیشتر به صورت تیمی بازی کنید و از سازماندهی بهتری برخوردار باشید ، در غیر این صورت دشوار خواهد بود “، – نیمار اضافه کرد.

شکست در شکست یونایتد در اولدترافورد می تواند نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان را ترک کند ، تیمی که برای اولین بار در دوره قطر به دنبال خروج از مرحله گروهی است.

در دقیقه 10 بوردو پیش افتاد که مدافع 18 ساله پمبله با اولین شروع بزرگسال خود ، کرنر را وارد دروازه خود کرد و همراه با جاش ماجایی به تیرک دروازه پرید.

پی اس جی مرحوم دیه گو مارادونا را قبل از بازی با یک دقیقه سکوت و بنری در انتهای پارک خالی پرنس که به اسپانیایی نوشته شده بود: “خداحافظ شماره 10! آرام باشید!”

اما نه آرژانتینی ، سوپراستار برزیلی خودشان بازی را در عرض نیم ساعت برعکس کردند.

تخلف در زمین مهاجم سابق “بارسلونا” اوتاویا پس از بازرسی از VAR توسط داور مورد توجه قرار گرفت و نیمار در نتیجه “ضربه نقطه ای” و در برابر “لایپزیگ” از زمین خارج شد.

در آگوست 2017 ، نیمار که 222 میلیون یورو (264 میلیون دلار) امضا کرد ، فقط 58 بازی برای گلزنی در لیگ 1 به 50 بازی نیاز داشت که کمتر از هر بازیکن دیگری است. ابراهیموویچ 59 بازی طول کشید تا به نقطه عطف برسد.

– مارسل برگشت
در فاصله یک دقیقه از تساوی PSG ، دروازه بان بنو کوستیله ضربه شگفت انگیز نیمار را دفع کرد و کین ششمین گل خود را از زمان اشتراک اورتون به ثمر رساند.

پس از آن PSG مجبور بود بازی را به رختخواب بگذارد ، اما Costille در دقیقه 35 کیلیان امباپه را به تیر دروازه زد و سپس در اوایل نیمه دوم وقتی شیرجه زد زیر پای ستاره فرانسوی ، دوباره Mbappe را انکار کرد.

در عوض ، “بوردو” وقتی که حاتم بن ارفا برای اولین بار آدلی ، جوان سابق PSG را در معرض گل قرار داد ، ساعت را هموار کرد.

توکل گفت: “من معمولاً از تیمم دفاع می کنم ، اما عملکرد ما در نیمه دوم خوب نبود. ما وقتی در منچستر بازی می کنیم نمی توانیم نیمه دوم خود را تکرار کنیم.”

پیش از این “مارسی” شکست تحقیرآمیز خود در لیگ قهرمانان را به یک طرف تبدیل کرد و “نانت” را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد.

فلوریان تاوین و دیمیتری پایت یک گل به ثمر رساندند قبل از اینکه داریو بندیتا از روی نقطه پنالتی سه گل بزند. لودوویچ بلاس برای نانت یک گل به ثمر رساند.

بالا رفته

این چهارمین پیروزی متوالی مارسی در لیگ 1 بود که آنها را به رده سوم رساند.

تیم آندره ویلا-بواس در اواسط هفته در حالی که در خانه مقابل پورتو با نتیجه 2-0 شکست خورد ، سیزدهمین شکست در لیگ قهرمانان را متحمل شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله