لیگ برتر: سواحل منچسترسیتی با راحتی از کنار برنلی عبور کرد


منچسترسیتی ضربات کفش خود را هنگامی پیدا کرد که ریاض ماهرز با نتیجه 5 بر 0 هات تریک کرد و به پیروزی در لیگ برتر بازگشت. در هفت مسابقه قبلی این قهرمانی ، پپ گواردیولا تنها هفت گل به ثمر رسانده است تا قبل از بازی در رده چهاردهم جدول قرار گیرد. اما برای چهارمین دیدار متوالی از اتحاد ، “برنلی” پنج بار شکست خورد ، زمانی که “سیتی” با یک بازی در دست داشت و به شش امتیاز رسید ، رهبر “لیورپول”.

بوق تجاری

Mahrez یکی از چهار تغییری بود که گواردیولا در نتیجه پیروزی یک بر صفر در المپیاکوس در اواسط هفته انجام داد ، زمانی که سیتی را به فینال لیگ قهرمانان اروپا واگذار کرد.

الجزایر با عبور از پاس کوین دی بروین ، شش دقیقه قفل ها را باز کرد.

مارز پس از آنکه قبل از رقصیدن در دور سوم و تیراندازی از یک پست دور ، به مدافع خفته برنلی پیشی گرفت ، در هنگام پرتاب کایل واکر قرار گرفت.

در اواسط هفته ، دی بروین وقفه ای نادر دریافت کرد و بلژیکی با دریافت بنیامین مندی ، که اولین گل خود را در سه سال پس از ورود از موناکو به ثمر رساند ، از حداکثر موقعیت بازگشت.

مدافع چپ فرانسوی یک پایان باشکوه به دست آورد و عبور از د بروین را از طریق Bailey Peacock-Farrell ، که مجبور شد اولین حضور خود در لیگ برتر را در غیاب نیک پاپ ، فوتبالیست انگلیس فراموش کند ، نرم کند.

پس از اینکه “سیتی” در هفته های اخیر برای اهداف خود می جنگد ، میزبان اطمینان حاصل می کند که پس از وقفه به جای صرفه جویی در انرژی خود برای یک برنامه آشفته آینده ، درآمد کسب کند.

فران تورس از زمان امضای قرارداد با والنسیا در لیگ قهرمانان پرکار بوده است اما سرانجام این فوتبالیست اسپانیایی به دلیل اخراج گابریل ژسوس حساب کاربری خود را در لیگ برتر با یک پایان هوشمندانه باز کرد.

پس از آن Phil Foden جایگزین تورس شد و Foden با اولین لمس خود منبع مارانس شد تا هت تریک خود را با یک ضربه سر گلوله در پشت میله تکمیل کند.

بالا رفته

VAR پس از آنكه توپ را به دروازه خود تبدیل كرد پس از سیو موفقیت آمیز برای انكار عیسی ، توپ را نجات داد و قبل از آنكه دبروین دیرهنگام دروازه را بشكند ، گل به مهاجم برزیلی آفساید داد.

با این حال ، پنج گل برای مردان گواردیولا کافی بود تا این پیام را ارسال کنند که آنها از مسابقه قهرمانی آزاد به ویژه در یک مسابقه مطلوب بیرون نیامده اند ، زیرا فولام ، وست بروم و نیوکاسل نیز قبل از Boxing Day در اتحاد حضور خواهند داشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله