لیگ برتر: تاتنهام پس از تساوی چلسی به اوج بازگشت ، آرسنال به ولف باخت – فوتبال

تاتنهام وقتی چلسی روز یکشنبه به تساوی بدون گل رسید ، به قله لیگ برتر بازگشت اما در بدترین حالت ، آرسنال ، رقیب شمال لندن ، پنجمین شکست خود را در 10 مسابقه متحمل شده است. ادینسون کاوانی نیمکت را ترک کرد تا دو گل برای منچستر یونایتد به ثمر برساند ، او که در ساوتهمپتون با نتیجه 2-0 مغلوب شد و 3-2 پیروز شد – هشتمین پیروزی پیاپی باشگاه برای شکست دادن آنها در نیمه برتر.

وقتی اسپرز به طور خلاصه جدول را قبل از وقفه بین المللی هدایت کرد ، اشاره شد که سری بعدی آنها بهتر نشان می دهد که آیا آنها مدعی کسب عنوان هستند. پس از پیروزی خانگی منچسترسیتی در هفته گذشته در منچسترسیتی با نتیجه 2-0 ، عملکرد منضبط آنها در چلسی برای کسب یک امتیاز ممکن است چند نفر دیگر را متقاعد کند که توانایی دارند.

فرانک لمپارد ، مدیر چلسی پس از اینکه تیمش فرصتی برای برد بالاتر را از دست داد ، گفت: “اگر ما مدعی هستیم ، پس آنها نیز باید یک مدعی باشند.”

در نیمه اول تیم ورنر یک گل برای چلسی به ثمر رساند و تامی آبراهام مجبور شد سر خود را بعد از وقفه بهتر کند ، اما تاتنهام ، به خصوص در نیمه اول ، همیشه به نظر می رسید که می تواند یک گل را بدزدد.

حالا آنها پس از باخت در خانه مقابل اورتون که برای اولین بار برگزار شد ، در 9 بازی لیگ شکست نخورده اند و سه کلین شیت متوالی را حفظ کرده اند. با این حال ، ژوزه مورینیو ، سرمربی خود همچنان شانس پایان یافتن تیمش بالاتر از لیورپول ، منچسترسیتی و چلسی ، قهرمان را کمرنگ می کند.

“ما حتی در مسابقه (عنوان) شرکت نمی کنیم ، بنابراین اسب نیستیم. ما پونی هستیم ، “پرتغالی گفت.

تیم اسپرز از 10 بازی 21 امتیاز دارد ، بالاتر از لیورپول با تفاضل گل. لسترسیتی نیز در صورت پیروزی در خانه برابر فولام می تواند روز 21 روز به 21 برسد. سومین “چلسی” 19 است.

جصدمات فوری

شکست “آرسنال” در خانه “ولورهمپتون واندررز” با نتیجه 2 بر 1 آنها را با 13 امتیاز در رده 14 قرار داد.

اگرچه نتیجه یک مبارزه تن به تن آور میان گرگ ها رائول خیمنز و مدافع برزیلی آرسنال ، داوید لوئیس ، که مکزیکی را در بیمارستان ترک کرد ، تحت الشعاع قرار گرفت.

در طول 10 دقیقه توقف ، خیمنز به اکسیژن نیاز داشت و قبل از انتقال سریع به بیمارستان ، او را با استفاده از برانکارد از بدن خارج کردند.

مدیر گرگ ها ، نونو اسپیریتو سانتا گفت که او بسیار نگران است اما خبر خوبی را ارائه داده و می گوید خیمنز 29 ساله هوشیار بوده و صحبت می کند.

برای سر “آرسنال” Mikel Arceta این مسئله مربوط به نقشه های پشتی است. پس از 10 بازی در این مدت ، تیم او سه امتیاز کمتر از فصل گذشته زیر نظر هموطن اسپانیایی او اونای امری داشت که دقیقاً یک سال پیش اخراج شد.

این 10 امتیاز بدترین امتیاز پس از 10 بازی در فصل لیگ برتر است و آنها فقط 10 بار امتیاز کسب کرده اند.

“این وظیفه من است که تیم را به گلهای بیشتر برساند. در اینجا هیچ بهانه ای وجود ندارد – ما باید پیشرفت کنیم. “

یونایتد در آستانه شکست به نظر می رسید که جیمز وارد-پرووز با یک ضربه خیره کننده یک ضربه آزاد را به ثمر رساند و جان بدنارک را تعیین کرد تا در نیمه اول سنت ماری دروازه حریف را باز کند.

اما اروگوئه کاوانی 33 ساله در اوایل نیمه دوم از زمین بیرون آمد و با تسلط کامل مشت مسابقه را به سر او کوبید.

او ابتدا برونو فرناندز را ایجاد کرد تا به یونایتد امیدوار شود و سپس با دو ضربه ضربه سر را وارد دروازه حریف کرد.

اوله گونار سولسکار از یونایتد در حالی که تیمش به جایگاه هشتم صعود می کرد ، با پنج امتیاز بازی از زمین خارج شد و گفت: “گاهی اوقات وقتی گل می زنیم ، سخت است که یک گل عالی باشی.”

“ادینسون آنجا بود ، تعداد زیادی گل به ثمر رساند ، او مدت زیادی فوتبال بازی كرد ، بین دو موقعیت قرار داشت ، او قبلاً این بازی را دیده بود ، این عبور را قبلاً دیده بود ، او دقیقاً می داند كه چه نقطه ای را باید منتقل كند.”