لیگ اروپا: تاتنهام در حالی که میلان و آرسنال برای پیروزی به پیروزی رسیده بودند توسط آنتورپ متحیر شدند

[ad_1]


ژوزه مورینیو گفت پس از سقوط تاتنهام به پنجشنبه در رویال آنتورپ در لیگ اروپا با نتیجه 1: 0 ، و تغییر “میلان” و “آرسنال” میشل آرکتا “سری” A دوست دارد 11 تغییر در نیمه انجام دهد. برای هدایت پیروزی ها. اسپرز در تظاهرات بی جان گرت بیل ، که در فصل آینده که به صورت قرضی از رئال مادرید به این باشگاه بازگشت ، که کمتر از یک ساعت قبل از تعویض به طول انجامید ، هیچ فرصتی برای برجسته نشان دادن) ایجاد نکرد. مورینیو که به مرور زمان 4 زیردریایی ساخته است ، از جمله حذف دلعلی ناخواسته ، اظهار داشت که در آینده فرصت زیادی به بازیکنانش نخواهد داد.

بوق تجاری

سرمربی پرتغالی پس از اولین باخت “اسپرز” در ژوئیه ، گفت: “من می خواهم 11 تغییر ایجاد كنم. من 5 مورد ایجاد نكردم ، زیرا از 45 دقیقه طولانی می ترسیدم.”

“در وقت استراحت سعی کردم اوضاع را بهبود ببخشم اما کافی نبود. نیمه دوم ما پیشرفت کردیم. در پایان ، آنتورپ به آنچه شایسته آن بود رسید. بهترین تیم پیروز شد و بدترین تیم از دست داد.

“من همیشه دوست دارم بازیکنان لیاقت موقعیت ها را داشته باشند. ما یک ترکیب عالی داریم. همچنین این فرصت آنهاست که با هر دو دست شان فرصت پیدا کنند و بیشتر بخواهند.

“(پس از آن) امشب انتخاب من بسیار ساده خواهد بود.”

این پیروزی غیرمنتظره آنتورپ را پس از پیروزی ابتدایی هفته گذشته در “لودوگرتس” با نتیجه 2 بر 1 در رده نخست جدول گروه J قرار می دهد.

تیم بلژیکی از زمان شکست در دور اول جام یوفا مقابل نیوکاسل یونایتد در سال 1994 برای اولین بار در مرحله اصلی رقابت های اروپا بازی می کند.

میزبان فقط تا نیم ساعت جلو آمد. قبل از اینکه لیور رفائلوف ، مهاجم اسرائیلی را تغذیه کند ، ضربه محکم و ناگهانی بن دیویس ، مدافع میانی اسپرز را دیمرچی امبوکانی سرقت کرد تا ضربه محکم به گوشه خود بزند.

در آن زمان که اموبوکانی مهاجم کنگو موفق شد توپ را از روی دروازه باز دور کند ، در حالی که فقط سه متر از دروازه دور بود ، آنتورپ یک فرصت طلایی را برای دو برابر کردن به ثمر رساند.

مورینیو در جستجوی گل تساوی هری کین را به سمت بیل پرتاب کرد ، اما وقتی سیمن ژوکلرود ، مدافع نروژی از درون دروازه عبور کرد و با عصبانیت دروازه را بست ، باید دوباره حریفان خود را بکشد.

اسپرز بر مالکیت مسلط بود اما هرگز به طور جدی تهدید نکرد و فوتبالیست های آنتورپ توانستند پیروزی معروف را در یک استادیوم خالی جشن بگیرند.

میلان این چشم انداز بی نظیر را ادامه می دهد

“میلان” با وجود اینکه زلاتان ابراهیموویچ در نیمه اول یک پنالتی را از دست داد ، در گروه H موفق به کسب دو بر دو در گروه H شد و “Sparta” را با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد.

گل های براهیم دیاز ، رافائل لئو و مدافع اجاره ای منچستر یونایتد ، دیگو دولوتا باعث شد که میلان 23 بازی را در تمام رقابت ها ادامه دهد.

شاگردان استفان پیولی پس از آنکه تیم فرانسوی دو گل زدند و با سلتیک به تساوی کشیدند – 2: 2 ، در بالای گروه دو امتیاز عقب تر از لیل بودند.

پیولی گفت: “ما به سری فکر نمی کنیم (شکست ناپذیر) ، بلکه فقط روی بازی بعدی تمرکز می کنیم.”

“چند ماه پیش بسیاری فکر می کردند ما تیم بدی هستیم و اکنون ثابت کرده ایم که چنین نیست.

“میلان یک باشگاه عالی با سنت های خارق العاده است و ما همیشه باید با جاه طلبی عالی بازی کنیم.”

آرسنال در استادیوم امارات دونالک جسورانه را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

میهمانان ایرلندی توپچیان را 41 دقیقه در آغوش گرفتند ، اما گل های ادی نکتی و جو ویلاک دو گل پیش از وقت استراحت برای میزبان به ارمغان آورد.

در نیمه دوم نیکولاس پپه با یک شوت عالی درخشش بیشتری به امتیاز اضافه کرد.

فرم ناپولی با شکست اولیه AZ آلکمار بهبود یافت و رئال سوسیداد لالیگا را در گروه F با نتیجه 1 بر 0 شکست داد

بالا رفته

وقتی لستر سیتی در گروه G به پیروزی رسید ، جیمی واردی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و AEK را در آتن 2-1 شکست داد و پاکو آلکاسر نیز در اواخر وقت که ویارئال 3-1 کاراباگو را در گروه اول به ثمر رساند ، دبل دفاعی را به ثمر رساند.

تیم رنجرز استیون جرارد در گروه D با پیروزی یک بر صفر پوزنان دو پیروزی متوالی کسب کرد اما بنفیکا پس از شکست 3-0 استاندارد لیژ در رده نخست جدول قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]