لیونل مسی در آستانه انتقال به عربستان سعودی به پاری سن ژرمن باز خواهد گشت

لیونل مسی پس از محرومیت از سوی باشگاه به دلیل سفر غیرمجاز به عربستان سعودی، قرار است برای بازی شنبه لیگ 1 در خانه آژاکسیو به پاری سن ژرمن بازگردد. برنده هفت بار توپ طلا پس از غیبت در تمرین برای انجام تعهدات به عنوان سفیر گردشگری عربستان سعودی، در هفته گذشته در تروآ به پیروزی رسید. آرژانتینی بعداً از باشگاه و هم تیمی هایش عذرخواهی کرد و از روز دوشنبه تمرینات خود را با پاری سن ژرمن از سر گرفت، اما دوران حضور او در پارک دو پرنس به پایان غم انگیزی می رسد.

پس از دو سال الهام بخش در فرانسه، به نظر می رسد مسی در فصل آینده در عربستان سعودی بازی کند و در یک حرکت پرفروش به دنبال رقیب اصلی خود کریستیانو رونالدو راهی پادشاهی خلیج فارس شود.

یک منبع نزدیک به مذاکرات این هفته به خبرگزاری فرانسه گفت که مسی که ماه آینده 36 ساله می شود، قراردادی “بزرگ” با باشگاهی که هنوز نامش فاش نشده امضا خواهد کرد.

مسی یک تجارت است. او فصل آینده در عربستان سعودی بازی خواهد کرد.”

«قرارداد انحصاری است. او بزرگ است. ما فقط در حال نهایی کردن برخی جزئیات کوچک هستیم.”

PSG هنوز انتقالی را تایید نکرده است، در حالی که پدر و ایجنت مسی، خورخه اصرار دارند که برنده جام جهانی تصمیم نگرفته است که فصل آینده کجا بازی خواهد کرد.

اما به نظر می رسد اقامت او در PSG در ماه ژوئن به پایان می رسد زیرا این باشگاه امیدوار است که یازدهمین قهرمانی در لیگ فرانسه را جشن بگیرد.

یکی از منابع PSG گفت: اگر باشگاه می خواست قرارداد او را تمدید کند، این کار زودتر انجام می شد.

لنز در صورت شکست ریمز در روز جمعه، می‌تواند فاصله را در صدر به سه امتیاز کاهش دهد، اما این عنوان همچنان متعلق به PSG است، که در چهار بازی مقابل تیم‌های نیمه آخر شکست خورده است.

رقبای آینده آژاسیو برای بازگشت فوری به لیگ 2 با تنها یک برد در 13 مسابقه آماده شده اند و سه مکان از چهار مکان سقوط کاملاً قطعی است.

آسر که در رده شانزدهم قرار دارد می‌جنگد تا به سرنوشت آژاکسیو دچار نشود و به مصاف برست برود، تیمی که در جدول رده‌بندی بالاتر از آنهاست.

استراسبورگ به دنبال بازگشت مجدد خود در اواخر فصل مقابل نیس است، زیرا دیدار آنژرز به مارسی که در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است فرصت عالی برای بازگشت از شکست خود در لنس را می دهد.

حتما ببینید: الی وحی
مهاجم 20 ساله اولین بازیکنی بود که در یک بازی لیگ 1 در باخت شوک 5-4 آخر هفته گذشته مقابل لیون، 4 گل برای مون پلیه به ثمر رساند.

ملی پوش زیر 21 ساله فرانسه در این فصل 17 گل به ثمر رسانده است و به رکورد باشگاهی اولیویه ژیرو که چهار گل در فصل قهرمانی مون پلیه در فصل 2011-2012 به ثبت رسیده نزدیک شده است.

واها، که قبل از پیوستن به رن از آکادمی کین اخراج شد، راه آسانی برای رسیدن به اوج نداشت، اما چیزهای بزرگتری برای بازیکنی که به طور فزاینده ای دنبال می شود، در پیش است.

آمار کلیدی
46 – امتیازی که لنز در Stade Bollart-Delelis در این فصل کسب کرد. آنها بهترین رکورد خانگی لیگ را از نظر مسافت دارند و در 15 بازی از 17 بازی خود پیروز شده اند.

17 – بازی های بدون پیروزی “تروی”. پس از آغاز سال جدید با پیروزی در استراسبورگ، تروا تنها 4 امتیاز دارد و ممکن است این آخر هفته سقوط کند.

10 باشگاهی که در این فصل در لیگ 1 پس از اخراج آنتوان کامبوآر از نانت سرمربی خود را تغییر دادند. اولین بازی پیر آریستوا به عنوان جانشین او در برابر تولوز بود که در فینال جام حذفی فرانسه قناری ها را 5-1 شکست داد.

برنامه (آغاز GMT)

جمعه

لنز در برابر ریمز (1900)

شنبه

استراسبورگ – نیس (1500)، پاری سن ژرمن – آژاکسیو (1900)

یکشنبه

کلرمون – لیون (1100)، برست – آسر، مونپلیه – لوریان، رن – تروا، تولوز – نانت

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله