لیورپول VAR را به عنوان برایتون اسنچ از گل تساوی اواخر ناامید کرد


لیورپول از VAR ناامید شد زیرا یک پنالتی جنجالی دیرهنگام پاسکال گروس یک تساوی چشمگیر 1-1 برایتون را در روز شنبه در ورزشگاه آمکس ذخیره کرد. تیم یورگن کلوپ از نیمه دوم شوت دیه گو جوتو پیش افتاد در حالیکه در نیمه اول نیل میمون از برایتون یک پنالتی را از دست داد. اما لیورپول در زمان محرومیت حیرت زده شد وقتی که استروت آتول تصمیم اولیه خود را لغو کرد ، چالش آندرو رابرتسون به دنی ولبک به یک پنالتی رسید. گروس به کار خود ادامه داد و در پایان یک هفته ناامیدکننده برای لیورپول پس از شکست تکان دهنده آنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا ، کلوپ را به طعنه آمیز به مقامات تحسین کرد. لیورپول در نتیجه تساوی خود به بالای جدول بازگشت اما قهرمانان تنها یک امتیاز از “تاتنهام” رهبر قبلی پیش افتادند.

بوق تجاری

تاتنهام در صورت جلوگیری از شکست روز یکشنبه از چلسی موقعیت قطبی خود را بازیابی خواهد کرد و آبی پوشان با پیروزی در دربی لندن در رده های بالاتر قرار می گیرند.

این یکی از روزهای لیورپول بود که گلهای VAR را برای آفساید برابر محمد صلاح و سادیو مانه نیز به درستی ممنوع دید.

در نیمه دوم اخراج جیمز میلنر از اخراج لیورپول خبرهای بدتری بود.

کلوپ ادعا کرد این تقریباً “جنایتی” بود که لیورپول باید در ابتدای بازی روز شنبه پس از بازی در لیگ قهرمانان اروپا فقط سه روز زودتر آن را نشان داد.

وی با ورود جوتو ، فابینیو ، روبرتو فیرمین ، اندرو رابرتسون ، تاکومی مینامینا و ناتانیل فیلیپس در ترکیب اصلی به شش تغییر در آتالانتا دست یافت.

لیورپول باید در همان لحظات ابتکاری ابتکار عمل را به دست آورد که فابینیو یک پاس بلند کاملاً متعادل را در اختیار داشت که روند صلاح را مشخص کرد ، اما مصری یک ضربه از درون برایتون را از دست داد.

– درام پنالتی –

هنگامی که ویرجیل ون دایک و جو گومز مصدوم شدند و جوئل ماتیپ استراحت کرد ، هنگامی که پاس میمون ، آرون کانولی ناشناس را وارد مسابقه کرد ، دفاع بی موقع کلوپ در معرض دید قرار گرفت.

اما کانولی پس از شکست دادن تنها آلیسون بکر ، دروازه بان لیورپول ، عصبی خود را از دست داد و با ترس و وحشت ضربه را زد.

دوندگی های کانولی باعث ایجاد مشکل در لیورپول شد و وقتی مهاجم برایتون در دقیقه 20 حمله به موقع دیگری انجام داد ، او پس از یک ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه توسط نکا ویلیامز مرعوب شد.

میمون برای اعتصاب پا بلند شد ، اما علی رغم شیرجه رفتن آلیسون در مسیر اشتباه ، تلاش های او یک طرفه انجامید.

این یک فرار خوشحال کننده برای لیورپول بود ، و رنج Monkey وقتی چند دقیقه بعد لنگ لنگان رفت شدت گرفت.

لیورپول فکر کرد که وقتی صلاح روی پاس فیرمین پرید و مت رایان ، دروازه بان برایتون را مشت کرد ، از رانش عقب افتاد.

اما VAR جشن صلاح را به دلیل آفساید قرار داد.

پس از نیمه اول پرتحرک ، سرانجام مردان کلوپ پس از استراحت جوردن هندرسون ، ریتم خود را پیدا کردند.

جوتو به عنوان هشدار مبنی بر اینکه برایتون قادر به گوش دادن به آن نبود ، به ضربه ای نزدیک نزدیک شد و در دقیقه 60 مهاجم پرتغالی “لیورپول” را هدایت کرد.

رابرتسون صلاح را پیدا کرد و پاس او جیوتو را در لبه برایتون نگه داشت.

از دست دو مدافع برایتون ، جیوتو با مهارت یک شوت کوچک به گوشه پایین زد.

جیوتو شروع عالی زندگی خود را با قهرمان لیگ برتر آغاز کرد ، از زمان جذب گرگ ها در ماه سپتامبر 9 بار در 14 بازی موفق به گلزنی شد.

صلاح درست بعد از گل تعویض شد ، اما به نظر نمی رسید كه او از حركت كلوپ خوشحال باشد و با دستانش ژست گرفت و آلمانی را كه از كنار او نیمكت می گذشت نادیده گرفت.

هنگامی که رابرتسون با بستن ولبک در محوطه جریمه خود ، لیورپول سه ثانیه با سه امتیاز فاصله داشت.

بالا رفته

پای رابرتسون با ولبک تماس گرفت ، اما چندین درخواست از سوی برایتون وجود داشت تا اینکه اتول پس از مشاوره با نظارت ، جریمه جنجالی را اعمال کرد.

گراس با ترک موپای ، این را گرفت و به وسط شلیک کرد تا لحظه ای غیر منتظره را نجات دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله