لیورپول یک پنالتی دیرهنگام را از دست داد ، در برایتون 1: 1 بازی کرد – فوتبال

لیورپول در دقیقه سوم جدول رده بندی پنالتی را از دست داد و در برایتون در لیگ برتر 1-1 مساوی کرد.

هشتمین گل دیوگو جیوتو در هشت بازی اخیرش برای لیورپول به نظر می رسید او می تواند قهرمانان را به پیروزی در ورزشگاه آمکس برساند ، فقط اندرو رابرتسون ثانیه ها قبل از وقت اضافی ، دنی ولبک ، مهاجم برایتون را بیرون انداخت.

یک پنالتی فقط پس از بررسی داور از طریق مانیتور در زمین اعلام شد و پاسکال گروس پس از یک گل نیل ماپوی در نیمه اول ، ضربه دوم برایتون را در بازی دریافت کرد.

یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول از این تصمیم ابراز انزجار کرده و پس از ترور گروس ، کمک داور را با تمسخر تشویق کرده است. کلوپ سپس با مسئولان خارج از زمین بازی صحبت کرد.

روزی که لیورپول بازیکن دیگری – جیمز میلنر – را به دلیل مصدومیت از دست داد ، جیوتو شروع درخشان کار خود را در این باشگاه از زمان انتقال از ولورهمپتون ، گرفتن پاس کوتاه از محمد صلاح ، کل منطقه را ضرب و شوت ضرب دید. بعد از 60 دقیقه در گوشه قرار گرفت.

این قرعه کشی باعث شد لیورپول شنبه در جدول رده بندی به پایان برسد و تاتنهام با جلوگیری از شکست روز یکشنبه در چلسی ، می تواند مقام اول را بدست آورد.

لیورپول از دو گل VAR محروم شد ، تلاش های صلاح در نیمه اول پس از نگه داشتن توسط روبرتو فیرمین – یک بازی برگشت مصر یک میلی متر آفساید داشت – و یک ضربه سر برای جایگزینی سادیو مانه ، که آفساید واضح تری بود.

برایتون پشیمان خواهد شد: میمون در دقیقه 20 پنالتی را از دست داد تا اینکه چند دقیقه بعد با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مصدوم شد میلنر و آدام لالانا – بازیکن سابق لیورپول که اکنون در برایتون کار می کند – نیز آسیب دیده اند و این بر مشکلات عضلانی که در یک برنامه شلوغ ایجاد می شود ، افزود.

در نتیجه ، کلوپ سه بازیکن در سمت راست مسابقه بازی کرد. نکو ویلیامز که یک ضربه پنالتی روی آرون کانولی اعلام پنالتی کرد ، آنجا شروع کرد اما در وقت استراحت تعویض شد و به عنوان مدافع میلنر جایگزین شد.

مصدومیت میلنر به این معنی بود که کورتیس جونز برای بازی در دقایق پایانی بیرون آمد.