لیست کامل مواد تاخیری طبیعی

یکی از بهترین قرص تاخیری موجود در عطاری ها قرص تاخیری هموفیا برند فراطب می باشد. در تولید این قرص تاخیری از مواد گیاهی همچون دارچین، میخک، سنبل الطیب و بهارنارنج استفاده است به همین دلیل دارای عوارض نمی باشد. متاسفانه امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی بعضا مطالب و محتواهایی دست به دست می شود که عملا در واقعیت کاربرد نداشته و صرفا برای جذب مخاطب صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که مصرف قرص تاخیری که در عطاری ها موجود باشد بهتر است زیر نظر کارشناس طب سنتی صورت گیرد تا از مصرف قرص های غیر مجاز جلوگیری شود. مهم ترین ترکیبات موجود در قرص تاخیری هلسی شامل دارچین، سورنجان، غافث، جینسینگ،سینامالدهاید، ویترین، اوژنول و سینامیل استات می باشد.

از 40 روز تا 6 ماه این روش می تواند یک تاخیری گیاهی برای افراد زود عطاری بهار نارنج انزال باشد. مغازه را هم معمولا ساعت 9:30 صبح باز می کنم و تا ساعت یک ظهر مغازه هستم. ترکیب این دو ماده هم به این صورت باشد که 5 واحد ارده و یک واحد شیره انگور را مخلوط می کنید و با نان گندم دار در صبحانه یا شبانگاه مصرف کنید. چه بسا تا 2 ساعت هم در انزال تاخیر ایجاد شود.

یکی از این موضوعات بحث استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال می باشد. اخیرا یک ویدئو در یوتیوب پخش شده بود که فردی ادعا کرده بود که خمیر دندان می تواند انزال زودرس را درمان کند و تا سی دقیقه می تواند انزال را به تاخیر بیندازد. «من بیشتر جنس هایم را از یک پخش کننده بزرگ در شیراز می خرم. روش دیگری که می توانید از آن بهره ببرید بدین صورت است که روزی یک عدد کندر را به صورت کامل به مدت 5 دقیقه بجوید و باقی مانده را دور بریزید. البته به غیر از این، مواد تاخیری گیاهی و گیاهی دیگری نیز هست که ترکیب انجیر و کندر بوده و باید انجیر را باز کرده و یک دانه کندر درون آن قرار دهید.