لوئیس همیلتون برای اثبات آمادگی خود برای فینال فصل در رقابت با زمان است


به گفته توتو ولف ، سرپرست تیم ، لوئیس همیلتون در حال مبارزه با زمان است ، برای بهبود از Covid-19 و بازگشت به میادین مرسدس در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی که این فصل به پایان رسید ، می جنگد. رئیس اتریشی پس از مسابقه بزرگ جایزه بزرگ Sahir در روز یکشنبه ، که به جایگزینی جورج راسل ، قهرمان هفت بار اشاره کرد ، به خبرنگاران گفت که وضعیت همیلتون روز به روز در حال بهبود است. اما ، وی افزود ، او باید بهبودی کامل را به دست آورد و نتیجه منفی آزمایش ویروس کرونا را تا روز پنجشنبه بازگرداند – و در غیر این صورت ، فوق راسل تحت وام از ویلیامز دوباره جای او را می گرفت.

بوق تجاری

ولف گفت: “اگر لوئیس بهبود یابد – و هر روز بهتر شود – و او را از كوید و منفی قلمداد كنند ، حال او خوب خواهد شد.” “من فکر می کنم باید ببینیم که لوییس در چه دوره نقاهت است.

“این مهمترین چیز است – او خوب است – و او می گوید که کمی بهتر شده است ، بنابراین یک قدم بلند برداشت.

“اگر تست منفی باشد ، اتومبیل وی است و سپس ، مطمئن هستم ، او مسابقه درخشانی را تجربه خواهد کرد. اما اگر آزمون در ابوظبی مثبت باشد ، این ماشین جورج است.”

ولف این تصور را رد کرد که نمایش خیره کننده راسل برای مرسدس – او احتمالاً برنده مسابقه می شود تا جایی که بدون سرگرمی و پنچری متوقف شود – عامل مفیدی در مذاکرات برای عقد قرارداد جدید با همیلتون بود.

وی گفت: “نه ، این دو چیز متفاوت است.” “لوئیس هشت سال در تیم بوده است. در گذشته ما موفقیت بزرگی داشته ایم.

“او یکی از اعضای تیم است و من قبلاً در مورد آن صحبت کرده ام – هیچ یک از وقایع دخالت نمی کند و هیچ یک از مذاکرات ما را تغییر نمی دهد. این در برابر او عادلانه نخواهد بود و در برابر ما عادلانه نخواهد بود.

بالا رفته

“این می توانست برعکس باشد و این یک آخر هفته مسابقه ای بود که جورج در آن سرعت نخواهد داشت. گفتگوهای ما فراتر از این است.”

در پایان این فصل همیلتون تحت قرارداد کار نمی کند. انتظار می رود مذاکرات به دلیل بیماری به تعویق افتاده در اواخر این ماه از سر گرفته شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله