لنس کلوزنر به عنوان رئیس عملیات کریکت در تریپورا انتخاب خواهد شد

تصویر فایل توسط لنس کلوزنر© توییتر

انجمن ایالتی روز چهارشنبه اعلام کرد، لنس کلوزنر، بازیکن سابق همه کاره آفریقای جنوبی، به عنوان رئیس کریکت تریپورا برای فصل آینده به عهده خواهد گرفت. تیمیر چاندا، نایب رئیس TCA گفت که او روز شنبه به پایتخت ایالت خواهد رسید تا با کریکت بازان ایالت برای توسعه کلی همکاری کند. با این حال، مقصد دقیق او مشخص نشده است زیرا او هنوز قراردادی امضا نکرده است.

این بازیکن 51 ساله به غیر از دوره رنجی، از هشت تیم ایالتی در بخش های مردان و زنان در رده های سنی مختلف مراقبت خواهد کرد.

در مرحله اول، کلوزنر به مدت 20 روز در اینجا می ماند و کریکت بازان را مشاهده و راهنمایی می کند.

چاندا در صحبت با رسانه ها گفت که قراردادی 100 روزه به کلوزنر داده خواهد شد که او یکشنبه آن را امضا خواهد کرد.

“در ماه مارس امسال، ما علاقه مندیم که یک مربی برای بازیکنان کریکت خود پیدا کنیم.

او گفت: “در ابتدا داو واتمور و کلوزنر به همکاری با TCA علاقه نشان دادند. واتمور بعداً به دلایل شخصی از بازی کنار رفت، اما کلوزنر موافقت کرد که با بازیکنان کریکت محلی همکاری کند.”

ما امیدواریم بازیکنان کریکت از تجربه بین المللی گسترده او بهره ببرند. بازیکنان کریکت ما نیز برای کار با Klusener بسیار هیجان زده هستند. این بازیکن چپ دست که به خاطر ضربات تهاجمی اش معروف بود، 49 تست و 171 بازی ODI را برای آفریقای جنوبی انجام داد.

او پیش از این به عنوان مربی ضربتی آفریقای جنوبی و زیمبابوه خدمت می کرد و سرمربی تیم T20 افغانستان در جام جهانی 2021 بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله