لنس مارسی را شکست داد تا پاری سن ژرمن را برای قهرمانی تحت فشار قرار دهد

لنس مارسل را شکست داد© AFP

لنز روز شنبه 2-1 مارسی را شکست داد و به رده دوم لیگ 1 رسید و فشار زیادی را روی رهبر بحران زده پاریسن ژرمن که شاهد کاهش برتری خود به سه امتیاز بود، وارد کرد. این برد پانزدهمین برد لنس در خانه در این فصل در لیگ در مقابل تنها یک باخت و یک تساوی بود. مارسی با پنج امتیاز کمتر از پی اس جی به رتبه سوم جدول برگشت. کاپیتان سکو فوفانا پس از 42 دقیقه با یک شوت قدرتمند از راه دور دروازه لنس را باز کرد، قبل از اینکه لوئیس اوپندا ضربه دوم را با ضربه سر بزند.

دیمیتری پایت با گل دقیقه 88 مارسی را امیدوار کرد که از مسیر 800 کیلومتری شمال به نتیجه برسد، اما لنز ادامه داد.

انتظار می رود پاری سن ژرمن همچنان عنوان قهرمانی فرانسه را به دست آورد و باید برای ترواهای در معرض خطر سقوط در روز یکشنبه بسیار زیاد باشد، حتی اگر لیونل مسی را در اختیار نداشته باشد، پس از اینکه فوق ستاره قهرمان جام جهانی به دلیل سفر غیرمجاز این هفته به عربستان سعودی تحریم شد.

هم لیل و هم رن دیدند که تعقیب آنها در اروپا متوقف شده است.

لیل با نتیجه 1-0 مغلوب ریمز شد و مارشال مونتی در دقیقه 21 تک گل را به ثمر رساند. لیل با 59 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

پائولو فونسکا، سرمربی لیل گفت: “تمام مسابقاتی که ما برنده نمی شویم ناامید کننده هستند.”

ویل استیل، مربی تیم ریمز اعتراف کرد که برنامه بازی خودش او را گیج کرده است.

او پس از پشت سر گذاشتن یک شکست سه بازی، لبخند زد: “نامی برای آن سیستم وجود ندارد.” “ریسک ارزشش را داشت، من از باخت خسته شده ام.”

رن رتبه ششم در نیس با نتیجه 2-1 مغلوب شد و گاتان لابورده و ترم موفی در دقایق 50 و 72 گلزنی کردند و تیمش اولین برد خانگی خود از 10 فوریه را به دست آورد.

ضربه دقیقه 78 بنجامین بورجوت برای رن که در رده ششم جدول قرار دارد بسیار دیر بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله