«لطفاً آیفون را بفرستید»: اینترنت جواهراتی را تحویل می‌دهد زیرا تیم کوک، مدیر عامل اپل در حال تماشای IPL 2023 با سونام کاپور در دهلی است.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، بازی IPL 2023 را با سونام کاپور تماشا می کند.© توییتر

باران شروع بازی دهلی کپیتالز IPL 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز در دهلی را در روز پنجشنبه به تاخیر انداخت، با این حال، پس از شروع بازی، اقدامات زیادی انجام شد. بازیکنان DC در فواصل منظم ضربه می زدند تا KKR را برای مجموع کم به دست بیاورند. تیم کوک، مدیرعامل اپل مهمان ویژه این مسابقه بود. او برای افتتاح فروشگاه های ویژه اپل در بمبئی و دهلی به هند سفر کرده است. او از چندین مکان دیدن کرد و همچنین با ستارگان بدمینتون هند از جمله ساینا نهوال و کیدامبی سریکانث ملاقات کرد.

کوک شاهد یک بازی IPL با بازیگر سونام کاپور بود. پس از انتشار تصاویر کوک از استادیوم آرون جیتلی، اینترنت پر از جواهرات شد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کپیتالز (دی سی) در مورد بازی صحبت کرد و تصمیم گرفت در بازی روز پنج شنبه در ورزشگاه آرون جیتلی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) به میدان برود.

دهلی کپیتالز در حال حاضر در انتهای جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارد زیرا تنها تیمی است که حساب خود را باز کرده است. در همین حال، کلکته نایت سواران در رتبه هفتم قرار دارند. فیل سالت اولین بازی IPL خود را برای دهلی کپیتالز انجام می دهد. لیتان داس و جیسون روی اولین بازی خود را برای KKR انجام می دهند. دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کپیتالز در حین قرعه کشی صحبت کرد: “ما اول کاسه بازی می کنیم. در این هوا، شما نمی دانید مجموع چقدر خواهد بود. ما با توپ نظم و انضباط نداشتیم. ما دو تغییر داریم.”

نیتیش رانا، کاپیتان نایت رایدر کلکته گفت: “ما بعد از 3 سال به دلیل کووید بازی می کنیم. همه چیز جدید به نظر می رسد. ما چهار تغییر داریم. به خاطر سپردن سخت است. اگر به عنوان یک واحد بازی کنیم. شکست دادن ما باید سخت باشد.”

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله