لالیگا: فوق العاده لیونل مسی دو بار برتری بارسلونا در رئال بتیس را از بین برد


لیونل مسی برای نجات بارسلونا استراحت کرد و روز شنبه با دو گل از جمله اولین گل بازی آزاد در این فصل ، با نتیجه 5 بر 2 مقابل رئال بتیس به گل رسید. مسی توسط رونالد کومان استراحت کرد ، اما پس از آنکه آنتوان گریزمان در غیاب آرژانتینی یک پنالتی را از دست داد قبل از آنکه آنتونیو سانابریا باز شدن عثمان دمبله را لغو کند ، با یک بازی سنگین به او پرتاب شد اما در عرض چهار دقیقه از ورود مانکن باشکوه مسی سپس دو بار گلزنی کرد ، اولین پنالتی ، که در آن آیسا مندی از بتیس توپ را در دستان خود ارسال کرد.

بوق تجاری

در بین آنها ، لورن مورون امید کوتاهی به بتیس داد ، اما اعتصاب دوم و دیرهنگام پدرو مسی باعث شد بارسلونا یک پیروزی چهار برابری داشته باشد و به مقام هشتم لالیگا صعود کند.

دستیار کمان ، آلفرد شرودر گفت که قبل از مسابقه مسی “تازه نبود” اما این بازیکن 33 ساله جواب قاطعی به کسانی داد که معتقدند او در این فصل بازی خواهد کرد.

حتی قبل از اینکه اولین گل فصل خود را با یک بازی باز ثبت کند ، مسی بازی را برگرداند و بارسلونا را با مانکن درخشان خود برای گریزمان تحت کنترل درآورد و به دنبال آن ضربه پنالتی ضربه دمبله را به ثمر رساند.

گریزمان در زمین با مسی یک گل نیز به ثمر رساند اما بدون او نتوانست یک نکته را ثابت کند.

گریزمان علیرغم نیم ساعت شلوغ ، قبل از اینکه مسی وی را بکشد یک پنالتی را از دست داد و سرانجام فرانسوی تعویض شد ، در حالی که با ظاهری تند در سکوها نشسته بود و بارسا مشتاق پیروزی بود.

هیچ یک از دو تیم چندان علاقه ای به دفاع زودهنگام نداشتند ، زیرا گریزمان و آنسو فاتی هر کدام دو شوت زدند و مارک آندره تر استگن باید هشدار می داد تا سر ویلیام کاروالیو را فشار دهد.

بارسا در دقیقه 22 وقتی دمبله پای چپش را برید قبل از اینکه کلودیو براوو را برای اولین گل لیگ در 13 ماه لیگ به ثمر برساند ، از بین رفت.

وقتی مندی پس از فشار دادن آنسا به تیر دروازه یک پنالتی را از دست داد ، گریزمان در نیمه اول فرصتی پیدا کرد تا یک گل به نمایش شلوغ خود اضافه کند.

اما گریزمان از دست داد ، یک ضربه زیبا قبل از اینکه بتیس به گل برسد ، به راحتی Bravo را دفع کرد ، Sanabria بعد از این که کریستین تلو دوباره به سمت چپ نفوذ کرد ، کار را تمام کرد.

مسی بیرون آمد و چهار دقیقه بعد ، “بارسا” جلو بود ، آرژانتینی که به سمت پاس جوردی آلبا در تیرک جلو حرکت می کرد ، فقط توپ را پا می کرد ، نشانگر و دروازه بان خود را فریب می داد ، گریزمان دروازه را باز کرد.

بالا رفته

یازده دقیقه بعد مسی از روی نقطه پنالتی نتیجه 3: 1 را رقم زد و پس از ارسال پاس ، دمبله را به ضربه ای ارسال کرد که با دست مندی روی خط دفع شد.

مورون با پایان دادن به بازی برگشت الکس مورنو 17 دقیقه به بتیس امیدوار بود ، اما مسی با چسبیدن به فشار سرخیو روبرتو و شکست دادن دومین و چهارمین بارسا از این امر مطمئن شد. پدی در زمان مصدومیت 5 ضربه ساخت.

مباحث ذکر شده در این مقاله