قرن مارک چپمن به نیوزیلند کمک می کند تا سری 2-2 پاکستان را به پایان برساند

مارک چپمن یک صد نفر اول شکست ناپذیر را به ثمر رساند تا پیروزی شش ویکت نیوزلند مقابل پاکستان در پنجمین و آخرین مسابقه بیست 20 در راولپندی در روز دوشنبه را به ثمر برساند و سری پنج مسابقه را 2-2 مساوی کرد. این بازیکن 28 ساله یک توپ 57-104 محافظ عقب را شکست تا نیوزلند را از 73-4 متزلزل کند تا یک هدف سخت 194 را با چهار توپ باقی مانده تعقیب کند. چپمن گفت: «ما از روشی که سریال را به هم چسباندیم و کار را امشب به پایان رساندیم بسیار خوشحالیم. در دو بازی اول کمی هماهنگی لازم بود و دیدن همه چیز خوب است.

محمد رضوان این قرن را با دو ران از دست داد اما همچنان پاکستان را در 20 اور خود به 193-5 رساند.

چپمن با یک جایگاه ناگسستنی در ویکت پنجم که باعث شد 121 توپ 58 توپ را از بین ببرد و جیمز نیشام با 25 توپ به عنوان اسباب بازی دو نفره با حمله بولینگ افتخارآمیز پاکستان را از بین برد.

چپمن گفت: «از اینکه جیمی از اسلحه بیرون آمد و فشار را از روی من برداشت، واقعاً سپاسگزار بودم.

چپمن که سال گذشته بالاترین امتیاز T20I او در برابر اسکاتلند در ادینبورگ 83 بود، قرن 54 توپی خود را با یک مهار توپ از شاهین شاه آفریدی تکمیل کرد و چوب را به صدا درآورد و از اتاق رختکن تشویق شد.

در مجموع، چپمن 11 ضربات چهار و چهار شش ضرب کرد، در حالی که ضربه نیشم با دو شش و چهار چهار ضرب شد که این جفت برای کمک به نیوزیلند برای کسب صدمین برد T20I خود در 192 مسابقه، همراه شد.

شاهین با ویکت های تیم لاتهام از اولین توپ اینینگ و ویل یانگ (چهار) از توپ پنجم شروعی درخشان به پاکستان داد.

چاد بووز (19) و داریل میچل (15) نیز قبل از اینکه چپمن مسئولیت را بر عهده بگیرد کوتاه آمدند و همچنین از شصت و هفتمین جایزه شاداب خان به دلیل رد کردن شکار شاهین سود بردند.

پاکستان اولین T20 را با 88 دوش و دومی را با 38 دوش برد، در حالی که نیوزلند با چهار امتیاز سوم شد، همه در لاهور.

مسابقه چهارم به دلیل بارش باران در راولپندی لغو شد.

برد و تساوی 2-2 برای نیوزیلند دلچسب است، زیرا هشت بازیکن برتر خود از جمله کاپیتان همیشگی کین ویلیامسون را به دلیل لیگ برتر هند از دست داده اند.

بابر اعظم کاپیتان پاکستان از این نتیجه ناامید شد.

اعظم گفت: «فکر می‌کنم بعد از اینکه رضوان در اوورهای میانی اینینگ‌ها را برای ما احیا کرد، 10-15 ران کوتاه بودیم. به چپمن تبریک می گویم، او ضربه خاصی زد و بازی را از ما گرفت.

پس از آنکه نیوزیلند آنها را به نبرد فرستاد، اینینگ پاکستان حول ضربه درخشان رضوان ساخته شد.

ضربه زن 30 ساله زمانی که آخرین تحویل اینینگ ها و دومین صد T20I خود را با آن از دست داد، توپ 62-98 شکست ناپذیری را زد.

رضوان که چهار شش و هفت چهار ضرب کرد، برای ویکت چهارم افتخار احمد (36) 71 و برای ویکت پنجم با عماد وسیم که 31 شد، 68 امتیاز اضافه کرد.

زمانی که حادثه بلر تیکنر اعظم را برای 19 و محمد حارس تحویل های پی در پی را حذف کرد تا شروع خوبی را به هم بزند، پاکستان به رتبه 51 صعود کرد.

احمد دو توپ شش و سه برون 22 توپ زد، در حالی که وسیم پنج مرز و شش توپ 14 زد.

برای نیوزلند، تیکنر با 3-33 بهترین بازیکن بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله