فینال ATP: دانیل مدودف برای سازماندهی درگیری دومنیک تیم برنده رافائل نادال شد


دانیل مدودف پس از یک مسابقه عامیانه طاقت فرسا در فینال ATP در لندن روز شنبه یک بسته برای رافائل نادال ارسال کرد تا یک مسابقه عنوان قهرمانی برابر برنده نواک جوکوویچ دومینیک تیا ترتیب دهد. شماره دو جهان در اسپانیا که در کارنامه درخشان خود هرگز در مسابقات نخبگان پیروز نشده بود ، متزلزل شد و در ست دوم برای یک مسابقه بازی کرد و 3-6 ، 7-6 (4/7) ، 6-3 شکست خورد. پیش از این تیم قهرمان اوپن ایالات متحده در ست سوم مقابل جوکوویچ در تساوی 4-0 بازی برگشت و با نتیجه 7-5 ، 6-7 (10/12) ، 7-6 (5/7) برنده شد.

بوق تجاری

مدودف غول روسی که در 9 مسابقه پیاپی پیروز شده است ، در مراحل اولیه بازی عصر در A2 Arena خالی سرویس نادال را تحت فشار سنگینی قرار داده است.

اما او نتوانست شانس های خود را بشمارد و افت سطح او باعث شد اسپانیایی قبل از ثبت درخواست ، عاشق عشق شود و نتیجه را به 5-3 افزایش دهد.

مدودف بلافاصله روی شروع ست دوم تمرکز کرد و در اولین بازی خود در سرویس پیروز شد ، قبل از اینکه نادال ، دو بار فینالیست این رویداد ، دو اشتباه کند و 2-0 روسیه را برتری دهد.

درست در زمانی که به نظر می رسید مدودف در حال گشت و گذار است ، نادال 34 ساله دو بار شکست خورد تا کنترل کامل را بدست آورد و پا به میدان گذاشت تا مسابقه را کنار بگذارد.

اما با یک چرخش غافلگیرکننده دیگر ، قهرمان 20 بار گرند اسلم به صورت شلخت بازی کرد و به روسی اجازه بازگشت به مسابقه را داد و مدودف در تایم بریک پیروز شد.

ست تعیین کننده به بازی هفتم بستگی داشت – روس سومین شکست مغزی را بدست آورد که باز هم بر نادال پیروز شد.

اسپانیایی پس از گرفتن ست ابتدایی در یک سری 71 پیروزی وارد مسابقه شد ، اما بازیکن 24 ساله این بازی را با عملکرد جدی ذهنی و جسمی به مدت دو ساعت و 36 دقیقه دفع کرد.

بازیکن چهارم که در هر سه مسابقه خود شکست خورد و اولین بازی خود را در تورنمنت نهایی سال گذشته انجام داد ، گفت: “من در ست دوم برای او در ست دوم 5: 4 واقعاً عجیب احساس کردم.”

“مثل این بود که شوت های عالی می زدم ، اما هیچ ارتباطی در بازی من وجود نداشت و بنابراین از دست دادم. او در لحظات مهم بهترین بود. من نمی توانستم به لحظات مهم برگردم ، در لحظات مهم نمی توانم شوت خوبی بزنم.

“من تصمیم گرفتم برخی چیزهای کوچک را تغییر دهم. فقط نزدیکتر باش ، کمی بیشتر به دنبالش باش. به نظرم رسید که من شانس پیروزی در (نه) بعضی از بازی ها ، شاید در یک مجموعه را داشتم ، اما جواب نداد ، بنابراین مجبور شدم تغییر کنم ، و خیلی خوب از این بابت خوشحالم. “

آگانیا جوکوویچ

پیروزی تیم مقابل جوکوویچ امید رهبر جهان برای برابر کردن رکورد شش عنوان قهرمانی راجر فدرر به هشت عنوان را متوقف کرد.

نفر دوم که در سال 2019 دوم شد ، از نظر روانشناختی با نبردی سخت روبرو شد و در دومین تایم استراحت چهار امتیاز را از دست داد.

اما او به سرعت به مسیر خود بازگشت و در یک موقعیت استراحت در مرحله نهایی در ست آخر قرار گرفت و شش امتیاز پیاپی کسب کرد و با گرفتن امتیاز دوم دو امتیاز مسابقه کسب کرد.

تیم گفت: “این قطعاً یک نبرد ذهنی بود.” “من در دومین تساوی بسیار نزدیک شدم ، اساساً به این دلیل که بازی در این افسانه ها همیشه چیز خاصی خواهد بود.

بالا رفته

“و سپس بازی در فینال اینجا در فینال ATP نیز نکته خاصی است. فکر کردم بعد از اولین عنوان بزرگم در نیویورک ، ممکن است کمی آرامتر باشم ، اما حدس می زنم این یک اشتباه بود.”

اتریشی تنها دومین بازیکن در سال 2020 است که برابر جوکوویچ که در این فصل با رکورد تایم بریک 15-1 وارد ست سوم شد ، برنده تساوی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله