فینال لیگ برتر هند: ستاره های پایتخت های دهلی دیوانه هستند تا فینال دختران DC را جشن بگیرند. تماشا کردن


در نتیجه درگیری عنوان مقابل سرخپوستان بمبئی (میشیگان) در روز سه شنبه ، به نظر می رسد پایتخت های دهلی پیش از دیدار حساس لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، حال و هوای مثبتی دارند. حق رای دادن ویدیویی را در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد در حالی که کاپیتان Shrayas Ayer برای آهنگی در سالن بدنسازی همراه با Shihar Davan و Marcus Stoinis آماده می شود. این همچنین اولین فینال IPL DC است. دهلی ویدیوی ویدیویی را “اگر متوجه شوید که فردا در فینال دختران IPL در دهلی بازی خواهید کرد” نامید.

بوق تجاری

در ویدئو این سه نفر چندین حرکت رقص معمولی را انجام می دهد و به نظر می رسد حال و هوای سرگرم کننده ای دارد. این همچنین با هواداران امیدوار بود دهلی بتواند قهرمان چهار دوره را شکست دهد.

یکی از هواداران گفت: “دیدن تیم خوشحال است. بیایید با پیروزی شادی خود را دو برابر کنیم. بهترین آرزوها.”

در اینجا واکنش های دیگر وجود دارد:

دهلی مجبور شد تا مسابقات مقدماتی 2 صبر کند تا جایگاه نهایی را بدست آورد. آنها SunRisers Hyderabad را با 17 دوش شکست دادند. DC نیز مرحله لیگ را در جایگاه دوم به پایان رساند.

در همین حال ، بمبئی در مقدماتی 1 DC را شکست داد و به فینال رسید. آنها همچنین در لیگ اول شدند. پیش از این چهار بار عنوان قهرمانی را کسب کرده اید که بالاترین رقم است ، MI فرصت دارد که این رکورد را افزایش دهد.

بالا رفته

علاوه بر انتخابی 1 ، در این فصل هر دو طرف دو بار مقابل هم قرار گرفته اند. در مسابقه 27 ، “دی سی” با پنج گل به “می” باخت و کوینتون دی کوک با پیروزی در این مسابقه ، نیم قرن گل زد.

سپس در مسابقه 51 م بار دیگر برنده شد و با نه ویکت پیروزی را به دست آورد. ایشان کیشان از 72 دوی یک ضربه شکست ناپذیر به ثمر رساند و جاسپر بومرا سه اخراج را به سختی انجام داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله