فیلم هیجان انگیز Jota Ruins Spurs Fightback As Liverpool Seven Goals

لیورپول امیدهای ضعیف خود را برای به پایان رساندن در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر زنده نگه داشت، زیرا ضربه ضربات ایستگاهی دیوگو هوتا باعث شد تا تاتنهام با پیروزی 4-3 در روز یکشنبه، کامبک سه گله خود را خراب کند. جوتا تنها لحظاتی پس از اینکه ریچارلیسون در آنفیلد برنده زمان مصدومیت تاتنهام را هدایت کرد، برنده دراماتیک خود را شکست داد. کرتیس جونز لیورپول را پیش انداخت و لوئیز دیاز برای اولین بار از اکتبر پس از یک دوره مصدومیت، گل دوم تیم میزبان را در پنج دقیقه ابتدایی در آنفیلد به ثمر رساند.

پنالتی محمد صلاح شروع برتر لیورپول را افزایش داد تا اینکه هری کین با گل 208 خود در لیگ برتر اختلاف را کاهش داد.

مهاجم تاتنهام با وین رونی هم تراز شد و پس از آلن شیرر به دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر تبدیل شد.

ضربه کین با گل های سون هیونگ مین و ریچارلیسون در یک فینال خیره کننده دنبال شد که با پیروزی جوتا به پایان رسید.

جشن پر شور یورگن کلوپ باعث شد سرمربی لیورپول لنگ لنگان مصدوم شود و یک کارت زرد دریافت کند، در حالی که رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام از نمایش احساسات بازیکن آلمانی مقابل نیمکت میهمان عصبانی بود.

عملکرد آتشین کلوپ در بحبوحه تلاش لیورپول برای نجات یک فصل ناامیدکننده با راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده رخ داد.

قرمزها هنوز برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر صعود دارند زیرا با هفت امتیاز از منچستریونایتد در رده چهارم عقب هستند و یک بازی در دست دارند.

با تشکر از جوتو، ما از این کار خلاص شدیم. کلوپ قبل از انتقاد از داور پل تیرنی گفت: این کار را تماشایی می کند و همه با صدای بلند به خانه می روند، اما من سرمربی هستم، بنابراین باید به همه چیزهای دیگر اشاره کنم.

ما تاریخ خود را با تیرنی داریم. جشن من غیرضروری بود و این عادلانه است، اما حرفی که او وقتی به من کارت زرد داد، درست نبود.

در حالی که چهار امید اصلی تاتنهام در حال نابودی هستند، لیورپول در 6 بازی اخیر خود شکست نخورده است و 4 پیروزی متوالی کسب کرده است تا به رده پنجم صعود کند.

تاتنهام در رده ششم در 4 بازی بدون برد است و با 4 بازی باقی مانده 9 امتیاز از چهار تیم برتر فاصله دارد.

میسون سومین سرمربی تاتنهام در یک فصل پرتلاطم است که آنتونیو کونته را با رضایت دوجانبه ترک کرد، قبل از اینکه کریستین استلینی جایگزین او پس از شکست 6-1 آخر هفته گذشته در نیوکاسل اخراج شود.

میسون که مدعی بود جوتا به دلیل خطا روی الیور اسکیپ باید از زمین اخراج می شد، گفت: “ویران شدیم. ما با یک مایل مطلق بهترین تیم کشور بودیم.”

من باید مراقب حرف هایم باشم، اما در پایان روز نمی توان آن را از دست داد.»

لیورپول تنها به سه دقیقه زمان نیاز داشت تا از دفاع متخلخل تاتنهام عبور کند که ترنت الکساندر-آرنولد یک سانتر عالی را به تیرک دروازه فرستاد، جایی که جونز برای اولین گل خود از سال 2021، فریزر فورستر را شکست داد.

– دفاع ناگوار –

تاتنهام در 21 دقیقه ابتدایی 5 بار مقابل نیوکاسل گل خورد و بار دیگر به هم ریخت.

هنگامی که دفاع ناگوار تاتنهام نتوانست دونده لیورپول را بگیرد، دیاز وینگر کلمبیا در دقیقه پنجم اختلاف خود را دو برابر کرد.

پاس صلاح، کودی گاکپو را روی دروازه قرار داد و او پاس را از روی خط لمسی برای دیاز دفع کرد تا از فاصله نزدیک به او خم شود.

در دقیقه 14، چالش بی پروا کریستین رومرو باعث فروپاشی گاکپو شد و پنالتی را دریافت کرد که صلاح آن را به سقف دروازه کوبید.

کین در دقیقه 40 گلزنی نکرد و بعد از اینکه ایوان پریشیچ از عجله ویرژیل فن دایک برای انتخاب کاپیتان انگلیس طفره رفت، از فاصله نزدیک به گل رسید.

این در نهایت باعث فشار تاتنهام شد و سون دو بار به تیرک دروازه برخورد کرد، قبل از اینکه ضربه والی رومرو نیز بر فراز چوب کاری به پرواز درآید.

در حالی که لیورپول تمام شتاب خود را در نیمه دوم از دست داد، سون در دقیقه 77 توسط آلیسون بکر از پاس رومرو با یک ضربه زیبا به گل رسید.

وقتی ریچارلیسون با ضربه ایستگاهی سون در دقیقه دوم وقت تلف شده اولین گل خود را در لیگ برای تاتنهام به ثمر رساند، به نظر می رسید که تیم میهمان یک فرار عالی انجام داده اند.

اما چند ثانیه بعد، جوتو بدون اعصاب از زاویه ای شدید شلیک کرد تا کلوپ را به دیوانگی در خط لمسی بکشاند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله