“فکر نکن…”: رینکو سینگ در جریان تعقیب و گریز 29 ران در فینال مقابل گجرات تایتانز در IPL 2023 چت با اومش یاداو را فاش می کند.

باتر رینکو سینگ پس از اینکه آخرین قهرمانی‌های او منجر به پیروزی کلکته نایت رایدرز از شکست فک‌آمیز مقابل گجرات تایتانز در روز یکشنبه شد، تبدیل به موضوع مورد بحث در شهر شد. در تعقیب 205، KKR از آخرین بازی به 29 نیاز داشت، زمانی که رینکو به طور معجزه آسایی پنج ششش را از یاش دایال شکست تا یک برد سه ویکت به او بدهد. رینکو که 48 توپ از 21 توپ را در حالی که اومش یاداو ایستاده بود به ثمر رساند. رینکو با صحبت در مورد طرز فکر خود در طول این نمایش هیجان انگیز، فاش کرد که اومش به او توصیه کرده که زیاد فکر نکند.

“راستش زیاد فکر نکردم. فقط به هر توپی واکنش نشان می دادم. یک باور درونی داشتم که می توانم این کار را انجام دهم زیرا من هم بازی می کردم. [a similar] مسابقات سال گذشته مقابل لاکنو [Super Giants]. من هم آنجا این اعتقاد را داشتم و امروز هم این اعتقاد را نشان دادم. رانا بای به من گفت: «ورا راخیو، آاخری تاک هلیو (ایمان را حفظ کن، تا آخر بمان». بهایا (اومش) همچنین به من گفت: “لاگا رینکو، سوچییو مت (ضربه، فکر نکن)” او در ارائه پس از بازی گفت.

قابل ذکر است، رینکو در فصل قبل بازی مشابهی را برای KKR در برابر لاکنو سوپر جاینتز انجام داد. نایت رایدرها برای پیروزی 211 توپ تعیین کردند. رینکو 40 توپ از 15 توپ را به ثمر رساند قبل از اینکه KKR تنها با 2 ران شکست خورد.

در مورد بازی مقابل GT، رشید خان از جلو گجرات را رهبری کرد و با ارقام چشمگیر 3 بر 37 بازگشت، در حالی که آلزاری جوزف (2/27) دو ویکت گرفت، اما تمام تلاش آنها بی نتیجه ماند.

ونکاتش ایر 83 توپ از 40 توپ برای KKR به دست آورد، در حالی که کاپیتان نیتیش رانا ضربه ای عالی از 29 توپ و 45 دوش انجام داد.

پیش از این، GT با انتخاب خفاش، سوار سای سودارسان پنجاه ساله و ویجی شانکار شد تا یک ماموت 204 چهار نفره را پست کند. هاردیک پاندیا بازی را از دست داد چون حالش خوب نیست و رشید به جای او جی تی را رهبری کرد.

سودارسان 38 توپ 53 و شانکار 63 بدون شکست تنها 24 توپ به ثمر رساندند. به غیر از سودارسان و شانکار، بازکننده شوبمن گیل 39 بازی کرد.

برای KKR، سونیل نارین سه ویکت با 33 ران گرفت.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله