“فکر می کردم ام اس دونی ناامید است”: ستاره سابق هند در مورد تاکتیک های کاپیتان CSK در بازی مقدماتی IPL 2023 مقابل گجرات تایتانز

MS Dhoni در بازی Chennai Super Kings در IPL 2023© BCCI

سانجی مانجرکار، بت‌باز سابق تیم کریکت هند احساس می‌کرد که MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، در جریان بازی پلی آف تیمش در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل گجرات تایتانز، کمی ناامید شده بود و از قسمتی که ماتیشا پاتیرانا در آن حضور داشت، مشخص بود. در طول اور شانزدهم اینینگ GT، داور به پاتیران اجازه نداد تا بازی کند زیرا او اجازه خروج از زمین را نداشت. با این حال، Dhoni برای مدت طولانی با داوران صحبت کرد و نزدیک به چهار دقیقه به دلیل صحبت و سردرگمی ناشی از آن از دست رفت. این باعث شد تا پیسر جوان سریلانکا در زمان مقرر برنده شود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که این یک برنامه عمدی توسط CSK و Dhoni بود.

“ما دقیقا نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. او نه دقیقه رفته بود و (ما نمی دانیم) آیا زمان صحبت آنها محاسبه شده است یا خیر. در زمین، زمانی که بازی واقعاً انجام شده است، زمان نیز شمارش می شود. شاید MS فکر می کرد که به نفع او خواهد بود.

امروز احساس کردم ام اس مستأصل شده است. او می‌دانست که آن‌طور که رشیدخان بازی می‌کند، باید توپ را به کسی بدهد که بتواند به او اعتماد کند. این می توانست تاکتیکی باشد.”

پس از اینکه بولرهای چنای سوپر کینگز، گجرات تایتانز را باندل کردند، CSK با پیروزی 15 ران مقابل GT در لیگ برتر هند (IPL) به فینال رسید.

بولرهای CSK مجموعاً واحد ضربه زدن GT را تضعیف کردند. اسپینر راویندرا جادجا انتخاب بولرزها بود که تنها برای 18 ران دو ضربه زن را اخراج کرد. ماهیش تکشانا، ماتیشا پاتیرانا و دیپاک چهار هر کدام دو ویکت گرفتند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله