فودن توسط انگلیس فراخوانده شد ، اما گرینوود هنوز برگشته است – فوتبال

فیل فودن ، هافبک منچسترسیتی در این ماه سه بازی در انگلیس فراخوانده شد ، اما میسون گرینوود ، مهاجم منچستر یونایتد همچنان از تیم دور است. وی اولین بازی خود را در بازی ماه سپتامبر لیگ ملل مقابل ایسلند انجام داد و پیش از آنکه از ریکیاویک به دلیل نقض قانون حباب ویروس کرونا ویروس بیوسافه یوفا با ملاقات با زنان در یک هتل تیمی به خانه خود اعزام شود ، به این کشور فرستاده شد.

در ماه اکتبر ، آنها برای بازی به عنوان مجازات در خارج از تیم مانده بودند.

از آن زمان ، فودن در شش بازی در لیگ برتر سه بار گلزنی کرده است و سوگیت در یک مسابقه هنگامی که انگلیس پنجشنبه هفته آینده در یک بازی دوستانه با ایرلند روبرو شد قبل از عزیمت به بلژیک و دیدار با ایسلند در لندن پس از گروه لیگ ، او را به خاطر آورد. ملل

اما با وجود مصدومیت دنی اینگس مهاجم ساوتهمپتون جایی برای گرین وود وجود ندارد.

سوگیت روز پنجشنبه گفت: “ما به ترازنامه تیم در درجه اول از نظر موقعیتی نگاه می کنیم.” “فیل اخیراً فوتبال زیادی با باشگاهش بازی می کند و میسون کمتر با یونایتد بازی کرده است.

“من با (مدیر یونایتد) اوله (گونار سولسکایر) در مورد پیشرفت او خوب صحبت کردم و احساس می کنم او بهتر است در این باشگاه بماند و طی چند ماه آینده پیشرفت کند. اما هر دو در دسترس هستند ، انتقال از سپتامبر انجام نشده است ، انجام شده است. هر دو برای انتخاب در دسترس هستند و بازیکنان بسیار خوبی خواهند بود. ”

دین هندرسون دروازه بان یونایتد تنها بازیکن 29 نفره ساوت گیت است که هنوز در انگلیس بازی نکرده است.

ساوت گیت امیدوار است که مسابقات انگلیس بتواند در دومین بلوک ملی ، که از روز پنجشنبه آغاز شد ، باعث افزایش روحیه شود.

ساوت گیت گفت: “همه این فرصت را پیدا كردند كه افراد را سرگرم كنند و برخی نشانه ها را نشان دهند كه ممكن است چیزی نزدیك به حالت عادی رخ دهد تا مردم واقعاً امیدوار باشند.”

وی اظهار داشت: “ما نسبت به افرادی که در حال حاضر نمی توانند تجارت خود را اداره کنند بسیار دلسوز هستیم. ما می دانیم که برای همه به عنوان یک ملت چقدر دشوار است. باز هم ، ما باید امتیازی را که باید برای انجام کار خود انجام دهیم ، تشخیص دهیم. “