“فقط یک عکس…”: سلفی روهیت شارما با طرفداران یک سرگرمی خالص است. نگاه کن

تماشا کردن:

روهیت شارما در حال تعامل با هواداران در ورزشگاه آرون جیتلی در دهلی مشاهده شد.© توییتر

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی (MI) در روز سه‌شنبه در جریان پیروزی تیمش مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) اولین گل خود را در لیگ برتر هند (IPL) طی تقریباً دو سال اخیر به ثمر رساند. روهیت 65 توپ از 45 توپ را به ثمر رساند تا به تیمش کمک کند تا اولین برد خود در فصل را ثبت کند. او همچنین به دلیل موفقیت هایش به عنوان مرد مسابقه انتخاب شد. پس از بازی، روهیت در حال تعامل با هواداران در ورزشگاه آرون جیتلی در دهلی دیده شد.

روهیت با گرفتن عکس سلفی با گروهی از طرفداران ارتباط برقرار کرد و آنها را با صدای بلند بالا گرفت. او همه لبخند می زد و طرفداران پس از گرفتن سلفی با آنها با صدای بلند تشویق می کردند.

وقتی صحبت از مسابقه شد، تعقیب 173 MI به تحویل نهایی ختم شد، زیرا تیم دیوید و کامرون گرین ضربه زننده ویکت ها را گرفتند تا میزبان دهلی چهارمین شکست متوالی را به دست آورند.

دهلی به رهبری دیوید وارنر و مربیگری ریکی پونتینگ، در مسابقات T20 عملکرد وحشتناکی را پشت سر گذاشته و در خطر خروج زودهنگام از مسابقه پلی آف قرار دارد.

پیش از این، دهلی با وجود اورهای 51 و 54 وارنر در حمله آکسار پاتل، 172 در 19.4 اوور، پس از اینکه از میزبان خواسته شد ابتدا ضربه بزند، حذف شد.

پیوش چاولا با نتیجه 3-22 حریف را تکان داد و بعداً دیوید جایگزین او شد.

وارنر که زمانی انفجاری بود، که سومین نیم قرن فصل خود را پشت سر گذاشت، ثابت قدم بود، اما اغلب تلاش می‌کرد تا حرکت خود را پیدا کند تا اینکه هجوم آکسار در یک شراکت 67 ران به افتتاحیه استرالیایی ملحق شد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله