“فشار بر MS Dhoni بسیار زیاد است”: آفریقای جنوبی به خوبی به آنچه کاپیتان CSK در IPL 2023 می گذرد نگاه می کند.

چنای سوپر کینگز با پیروزی 27 ران مقابل دهلی کپیتالز در استادیوم چپاوک چنای، گام دیگری به سوی تثبیت جایگاه پلی آف خود در IPL 2023 برداشت. ضربات متوازن CSK باعث شد که آنها 167 ران به ثمر برسانند، با شش بازیکن که 20 دوش یا بیشتر از جمله 20 ران خیره کننده از MS Dhoni (9b، 1×4، 2×6) به دست آوردند. Ruturaj Gaikwad، Ajinkya Rahane، Shivam Dube، Ambati Rayudu و Ravindra Jadeja به Dhoni در این باشگاه 20 ران پیوستند که 25 ران دوب بیشترین دو را داشت (12b، 3×6). دهلی شروع ضعیفی داشت و 3 بازی برتر خود را تنها با 25 دویدن از دست داد. رایلی راسو 35 دوش محکم انجام داد (37b، 2×4، 1×6) اما نتوانست آنقدر سریع گل بزند که به هدف برسد.

Dhoni با استقبال هیجان‌انگیز هواداران خانگی CSK در Chepauk به میدان رفت و تنها در 9 توپ 20 ران به ثمر رساند. Graeme Smith، کارشناس JioCinema IPL اذعان کرد که dhoni تحت فشار فوق‌العاده‌ای است: «فشار روی او هر بار که به خفاش می‌رود بسیار زیاد است. رو هر بار که اعتصابی را شروع می کند غرش می کند و جمعیت وحشی می شوند. تماشای این فصل باورنکردنی است، او دوباره بهترین های خود را پیدا کرده است. خلیل تا پایان بازی با ام اس خیلی خوب بولینگ بازی کرد، به نوعی نمایشنامه را خواند و به خودش فشار آورد. به محض اینکه او آن را به زمین زد، خلیل را می دیدی و او فکر نمی کرد که خوب کار کند. این او را تحت فشار قرار داد. 20 امتیاز از 9، نرخ ضربه بیش از 220، فقط با حرکتی که او و Jadeja در آن اینینگ دادند، که در مجموع 160 مورد فشار را ایجاد کرد.

این برد تعداد چنای را به هفت برد در این فصل می رساند، فقط یک امتیاز کمتر از مدافع عنوان قهرمانی و صدر جدول فعلی گجرات تایتانز. پارتیو پاتل، کارشناس JioCinema IPL توضیح داد که CSK برای تقویت شایستگی خود چه هدفی می تواند داشته باشد: “ما بحث کردیم که یک برد امروز تقریباً تضمین کننده صلاحیت برای پلی آف است و آنها می توانند روی یک یا دو پایان تمرکز کنند. یک یا دو پایان باعث می شود که آنها بازی را در چنای بازی کنند تا بتوانیم بازی چنای را دوباره در فینال ببینیم. ما می دانیم که آنها در اینجا چگونه بازی کردند. به کتک کاری آنها در امشب نگاه کنید. Shivam Dube با 25 ران بهترین گلزن بود و دیگران بین 20 تا 22 گل زدند و ما هنوز هم در مجموع 167 گل را دیدیم. نحوه بازی آنها به نظر می رسد که همه چیز خوب پیش می رود. بنابراین تیم می تواند برای کسب مقام اول یا دوم تلاش کند.»

دهلی کپیتالز با تنها 4 پیروزی از 11 بازی در انتهای جدول رده بندی IPL قرار دارد و این نشان دهنده پایان شانس آنها برای صعود است. اگرچه هنوز این احتمال وجود دارد، اما گریم اسمیت معتقد است که فصل آنها تقریباً به پایان رسیده است: “من فکر می کنم آنها رفته اند. به عنوان یک تیم، آنها شتاب کمی داشتند، برای داشتن یک شانس باید به پیروزی ادامه می دادند. فکر می‌کنم تیم‌های زیادی هستند که توانایی کسب 16 امتیاز را دارند، بنابراین فکر می‌کنم دهلی در این تورنمنت با مشکل بزرگی مواجه است که برای آنها کمپین بسیار ناامیدکننده بوده است.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله