فرناندز می گوید منچستر یونایتد ذهنیتی دارد که قهرمان لیگ شود ، فوتبال

برونو فرناندز ، هافبک گفت ، منچستر یونایتد ممکن است منابعی را که برخی رقبای لیگ برتر در اختیار دارند ، نداشته باشد ، اما غول های سقوط کرده فوتبال انگلیس هنوز این ذهنیت را دارند که جلوی خشکسالی عنوان خود را در این رقابت ها بگیرند.

یونایتد آخرین بار در فصل 2012-13 با هدایت الکس فرگوسن عنوان قهرمانی را بدست آورد و از آن زمان دوره های ناخوشایندی را تجربه کرده است که رقبایی مانند منچسترسیتی و لیورپول می توانند بر لیگ تسلط داشته باشند.

یونایتد فصل گذشته در لیگ سوم شد و با فرناندز که در ژانویه وارد این باشگاه شد و نقش اصلی را داشت ، به نیمه نهایی جام حذفی و لیگ اروپا رسید.

“برای من ، برای بقیه تیم ها مهم نیست. مردم می توانند بگویند که آنها از ما بهتر هستند ، یازده نفر اول آنها از ما بهتر هستند ، بچه هایی که از نیمکت بیرون می آیند بهتر هستند. مردم می توانند آنچه را که فکر می کنند برای من مهم نیست بگویند. “فرناندز در پادکست UTD گفت.

“برای باشگاهی مانند یونایتد ، ما مدت طولانی است که قهرمان لیگ برتر نیستیم. فکر می کنم خیلی طولانی است بنابراین باید به خاطر داشته باشید – همه بازیکنان ، همه پرسنل – ما برای پیروزی در اینجا هستیم. و فکر می کنم ما این ذهنیت را داریم.

“من برای کسب جام به منچستر آمدم. شما در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی می کنید. این باشگاه در گذشته یک تاریخ ایجاد کرده است ، یک تاریخ شگفت انگیز. “

یونایتد در این فصل ناامید کننده شروع شد و پس از سه پیروزی ، سه باخت و یک تساوی از هفت مسابقه اول در رده چهاردهم ایستاد.

شنبه بعد ، آنها پس از یک وقفه بین المللی ، از سرگیری آلبون وست برومویچ میزبان می شوند.