فرانک لمپارد “احترام” ژوزه مورینیو را به تقابل چلسی و تاتنهام تأکید می کند


فرانک لمپارد ، سرمربی چلسی معتقد است ژوزه مورینیو مانند همیشه مدیر خوبی است و اصرار دارد که علی رغم جنجال های اخیر به رئیس سابق خود احترام بگذارد. مورینیو از تاتنهام در آستانه تعطیلات آخر هفته در لیگ برتر در جایگاه اول قرار دارد و تنها دو امتیاز از چلسی عقب است. پرتغالی در طول زندگی حرفه ای خود موفقیت زیادی کسب کرد ، اما با پایان طلسم در منچستر یونایتد سخت تلاش کرد و وقت پیدا کرد تا پاهای خود را در اسپرز پیدا کند. این دو مدیر در دیدار ماه لیگ در ماه سپتامبر روی خط تلفن با هم درگیر شدند و سال گذشته مورینیو پیشنهاد کرد که لمپارد از روش های آنتونیو کونته ، سرمربی سابق چلسی برای شکست اسپرز در لیگ استفاده می کند.

بوق تجاری

اما لمپارد که با هدایت مورینیو در استمفوردبریج دو عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد ، این اتفاق را بازی کرد و گفت که پرتغالی هنوز هم یک مدیر عالی است.

وی روز جمعه گفت: “شما سابقه ای مانند ژوزه مورینیو به عنوان مدیر بدون مربی بسیار با استعداد نخواهید داشت.”

“تا به امروز ، بازی به ویژه در دوران مدرن و با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی بسیار واکنشی است ، به گونه ای که شکل هر مدیری همیشه بسیار سخت ارزیابی خواهد شد.”

لمپارد که برای دومین فصل برای چلسی نامزد می شود گفت از پرتاب به رهبری خود تعجب نکرده است.

وی گفت: “من به ژوزه به عنوان یک رهبر احترام می گذارم و فکر می کنم این همان شکلی است که هست”. “من از صحبت کردن در مورد سیستم آنتونیو کونته یا هر چیز دیگری دلخور نشدم.”

وی افزود: “خوزه می تواند نظری داشته باشد و این مشکلی نیست.” “من به او احترام می گذارم و هیچ چیز بحث برانگیزی برای من نیست.”

بازی روز یکشنبه هزارمین بازی از زمان مالک شدن رومن آبراموویچ در “چلسی” خواهد بود و باشگاه را از “بیش از حد” به مدعیان سریالی جام تبدیل می کند.

از زمان ورود آبراموویچ در سال 2003 ، آبی ها پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرده اند ، تنها یک عنوان در لیگ قهرمانان باشگاه ، دو لیگ اروپا ، پنج جام حذفی و سه جام لیگ.

بالا رفته

لمپارد گفت: “من به عنوان یک مدیر و به عنوان بازیکنی که در بسیاری از این بازی ها شرکت کرده ام ، می توانم از او بسیار تشکر کنم زیرا هیچ چیزی که در دوران رومان آبراموویچ به دست آوردیم بدون او و حمایت او اتفاق نمی افتاد.”

“هنگامی که شما در درجه اول در مورد کمک مالی صحبت می کنید ، اما همچنین در مورد توسعه زمین تمرین ، عشق و زمان سرمایه گذاری شده در آکادمی و جام هایی که توانستیم به دست آوریم – همه اینها به لطف او امکان پذیر شد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله