فرار مستقیم ستاره تایتان های گجرات از مرز در IPL 2023 موضوع افسانه هاست. نگاه کن

بازی آبی‌ناو منوهار در زمین بازی مورد بحث طرفداران کریکت بود، زمانی که او یک ضربه مستقیم مستقیم از مرز برای اخراج آدام زامپا در جریان لیگ برتر هند (IPL) 2023 دریافت کرد. در جریان بازی راجستان رویالز و گجرات تایتانز، زامپا مرتکب اشتباه شد. تحویل از Mohit Sharma به طور کامل اما بین دو بازیکن GT فرود می آید. خفاش‌ها خیالشان راحت شد و برای دور دوم به دویدن ادامه دادند، اما منوهارا برنامه‌های دیگری داشت. او به سرعت توپ را برداشت و پرتاب او به کنده ها برخورد کرد تا اینینگ های RR با کمترین مجموع در رقابت های امسال به پایان برسد.

راجستان رویالز در برابر رشید خان و نور احمد دو تایتان گجرات تسلیم شد و در حالی که دو اسپینر افغان پنج ویکت مشترک داشتند به مدت 118 جام حذف شدند.

تصمیم راجستان رویالز برای ضربه زدن پس از برنده شدن در پرتاب نتیجه معکوس داد زیرا ضربات آنها در برابر رشید شکست خورد، که 4-0-14-3 بازگشت و باعث سقوط شد، و نور، که 3-0-25-2 را ثبت کرد.

راجستان تا پنجمین اوور اینینگ در امتیاز 47 برای یک کنترل به نظر می رسید، اما میزبان بدون هیچ مقاومتی شکست خورد و 9 ویکت را تنها برای 71 ران از دست داد و در 17.5 اور در ورزشگاه ساوای مانسینگ از بازی خارج شد.

هاردیک پاندیا جوس باتلر (8) را در موقعیت سوم کوتاه قد توسط موهیت شارما پس از زدن دو ضربه چهار متوالی در اور دوم توسط ضربه زن، گرفت.

جفت سانجو سامسون و یاشاسوی جیسوال (14) سعی کردند به RR شتاب بدهند اما جایگاه 36 ران آنها در ویکت دوم در فینال با شیرجه رفتن آبیناو منوهار برای جلوگیری از ضربه سامسون شکسته شد.

موهیت شارما توپ را به سمت رشید پرتاب کرد و او با جیسوال پاهایش را به خوبی دور از چین شکست.

سپس حمله بولینگ به رهبری رشید کنترل روند رسیدگی را به دست گرفت. لیتل شروع امیدوارکننده سامسون را با 30 توپ خاموش 20 توپ (3x4s، 1x6s) به پایان رساند و کاپیتان RR را با شلیک نادرست در رینگ رها کرد.

سامسون برای بازی در آنساید از خط عبور کرد اما فقط توانست یک لبه جلویی را بدست آورد که توسط پاندیا در حالی که کاپیتان RR با ناباوری به سطح نگاه می کرد، گرفت.

سپس رشید در اکثر اوور هشتم از همتای خود راویچاندران اشوین (2) برتری داشت و ضربه زمینی خود را روی آخرین توپ از بین برد.

ریان پاراگ (4) همچنان ناامید کننده بود زیرا نتوانست گوگلی پا بلند افغان را در اوور دهم بخواند و قبل از چالش از داور در قسمت پا درخواست کرد.

در نیمه راه، RR در 72 برای پنج لکنت داشت.

نور احمد وارد عمل شد تا RR را تلمبه کند، در اور دوازدهم، دیودوت پادیکال (12) چپ دست را بولینگ کرد و در اوور بعدی پای خطرناک Dhruv Jurel (9) را زودتر به دام انداخت.

رشید در اور پانزدهم برگشت تا شیمرون هتمایر (7) را از پای جلو اخراج کند و روند وحشتناک آبجوی کارائیب در این IPL ادامه دارد.

هتمایر با 3، 2، 8، 8 و 7 امتیاز، اکنون پنج امتیاز امتیازی تک رقمی دارد.

رشید تقریباً چهارمین ویکت خود را در فینال گرفت، اما شوت معکوس ترنت بولت خیلی دور از آن بود که در ادامه به او برسد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله