عکس کاسه‌باز تایتان‌های گجرات ضربه‌خورده در فضای مجازی منتشر شد زیرا رینکو با 5 شش در 5 توپ به او ضربه می‌زند.

رینکو سینگ، بت‌باز شکست‌ناپذیر هندی، در فینال پنج ضربه متوالی به ثمر رساند، درحالی‌که نایت رایدر کلکته، 205 را تعقیب کرد تا قهرمانان گجرات تایتان‌ها را در یک مسابقه هیجان‌انگیز IPL 2023 در روز یکشنبه تعقیب کند. در حالی که KKR به 29 گل از فینال نیاز داشت، رینکو بازی را به نفع KKR برگرداند. زدن پنج سیکس از بولینگ یاش دیال. رینکو با 48 گل تنها با 21 توپ شکست ناپذیر باقی ماند زیرا KKR بازی را با سه ویکت برد. پس از اینکه دایال پنج شش ششی متوالی زد، عکسی از واکنش دایال در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

در عکس، دیال در حالی که صورتش را با حوله پوشانده دیده می شود.

پیش از این، تعقیب KKR توسط توپ 40 توپ 83 ونکاتش ایر راه اندازی شد که جایگاه را برای یک ویکت سوم 100 با کاپیتان نیتیش رانا 45 تنظیم کرد.

ایر که به جای سویاش شارما تحت قانون نفوذ جدید بازیکن وارد زمین شد، به دست آلزاری جوزف افتاد و رشید خیلی زود اولین هت تریک خود در لیگ برتر هند را در اوور هفدهم بر عهده گرفت.

رشید، اسپینر که اکنون چهار هت تریک در کریکت T20 دارد، پس از بازگرداندن آندره راسل، سونیل نارین و شاردول تاکور، به سرعت جشن گرفت.

اما رشید نمی دانست که رینکو و KKR آخرین خنده را خواهند داشت.

پس از دو برد متوالی، قهرمان دو دوره کلکته در جدول 10 تیمی پس از رهبران راجستان رویالز در رده دوم قرار گرفت.

این اولین شکست فصل برای گجرات بود که سال گذشته در اولین بازی خود قهرمان لیگ شد.

پیش از این، ویجی شانکار از GT در 63 توپ 24 توپی خود، پنج شش شش را شکست، در حالی که گجرات 45 دوش از دو اور آخر انجام داد و به 204-4 رسید.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله