عروس Verma Dhanashri Yuzvendri Chahal مهارت های سلفی خود را در یک عکس زیبا ستایش می کند. Ch

Yuzvendra Chahals عروس Danaashri Verma مهارت های سلفی خود را در عکاسی زرق و برق دار ستایش می کند.  Ch

یوزوندرا چاهال و Danaashree Verma در حال ارسال عکسی هستند که در اینستاگرام منتشر شده است.© اینستاگرام


یوزوندرا چاهال که هم اکنون در تور کریکت در هند در استرالیا به سر می برد ، عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا عشق خود را به عروس داناشری ورما نشان دهد. اما ورما با خوشحالی برای خود یادآوری کرد که این توانایی های عکاسی او در پشت سلفی جادویی است که با چرخاندن در اینستاگرام منتشر شده است. این دو به خاطر ابراز علاقه خود به یکدیگر با پیام های زیبا در شبکه های اجتماعی شناخته شده اند و پست اخیر Chahal نیز کمتر نبود. او این عکس را ایموجی های صمیمانه خواند ، که دناشری پاسخ داد: “چه سلفی … چنین حرفه ای”.

بوق تجاری
4nufncc

Danashri Verma با گستاخی Yuzvendru Chahal را حفر کرد.
عکس اعتبار: اینستاگرام

چاهال اخیراً در دومین بازی ODI در Cricket Ground سیدنی بازی کرد ، استرالیا 51 دوش کسب کرد. در همین حال ، هند نیز اولین ODI خود را با 66 دویدن در همان نقطه از دست داد. استیو اسمیت در هر دو بازی قرن ها گلزنی کرده است.

هر دو طرف در سومین ODI در تاریخ 2 دسامبر در بیضی مانوکا با یکدیگر روبرو شدند. استرالیا قبلاً در سه مسابقه سری ODI برنده شده است. این جلد نیز در فرم ضعیفی قرار داشت و از هر دو مسابقه فقط یک ویکت گرفته شد.

سری ODI با سری T20I با سه مسابقه و سپس یک سری تست با چهار مسابقه دنبال می شود. اولین مسابقه آزمایشی از 17 دسامبر آغاز می شود.

بلند شده

این پرونده بخشی از گروههای هندی T20I و ODI است. ناخدا ویرات کولی پس از اولین بازی آزمایشی به دلیل مرخصی پدری اعطا شده توسط BCCI به خانه می رود. او و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه 2021 در انتظار فرزند اول خود هستند.

قبل از تور ، چاهال برای Royal Challengers Bangalore (RCB) در لیگ برتر هند (IPL) 2020 فرم بسیار خوبی داشت. او وقتی 15 مرحله را در مرحله چهارم لیگ به پایان برد ، 21 اخراج را از 15 مسابقه بدست آورد و به SunRisers Hyderabad (SRH) باخت. در Eliminator.

مباحث ذکر شده در این مقاله