ضربه مستقیم محمد سراج، ران‌آوت، طرفداران را در IPL 2023 شگفت‌زده می‌کند. جشن ویرات کوهلی دیوانه است. نگاه کن

ویرات کوهلی قدیمی بود که رویال چلنجرز بنگلور را به پیروزی بر پنجاب کینگز رساند. کاپیتان Faf du Plessis قبل از رویارویی مصدوم شد و در نتیجه تیم تصمیم گرفت از ستاره Proteas به عنوان بازیکن ضربه ای استفاده کند. این بدان معنا بود که کوهلی به عنوان کاپیتان RCB در قرعه کشی بازگشته بود و موضع تهاجمی علامت تجاری او در طول مسابقات PBKS به نمایش گذاشته شد زیرا او دائماً تیم را تحریک می کرد و جشن او پس از اخراج درخشان هارپریت بهاتیا توسط محمد سراج در اینترنت به پیروزی رسید.

پرابسیمران سینگ در اواسط بازی توپ را مستقیماً به سراج زد و بازیکن با ضربه مستقیم هیچ اشتباهی نکرد. این اخراج باعث جشن های بزرگی در تیم RCB شد، کهلی به بازیکنانش تبریک گفت و سراج جشنی را ترتیب داد که کریستیانو رونالدو را جشن گرفت.

یک حرکت چهار ویکت، رویال چلنجرز بنگلور (RCB) را به پیروزی 24 ران مقابل پادشاهان پنجاب (PBKS) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب در روز پنجشنبه رساند. بولینگ عالی به RCB کمک کرد تا پنجاب کینگز را 150 در 18.2 اور بردارد تا یک برد خوب در Mohali ثبت کند.

برای RCB، سراج چهار ویکت و وانیندو هاسارانگا دو ویکت گرفتند، در حالی که هارشال پاتل و وین پارنل هر کدام یک ویکت اسکالپ کردند. برای PBKS، Prabsimran Singh با 46 off 30 امتیاز اول را به دست آورد در حالی که Jitesh Sharma امتیاز 41 off 27 تحویل را کسب کرد.

پیش از این، سکوی افتتاحیه 137 ران بین Virat Kohli و Faf du Plessis امتیاز 174/4 را در مقابل PBKS به RCB داد.

RCB شروعی عالی داشت و 137 ران بدون از دست دادن حتی یک ویکت به ثمر رساند. با این حال، پس از اوور هفدهم، آنها به سرعت دو ویکت بزرگ را از دست دادند – ویرات و گلن ماکسول تیزبین. پس از آن، RCB شتاب خود را از دست داد و نتوانست به تعداد خود در پایان اینینگ اضافه کند.

برای پنجاب کینگز، هارپریت سینگ، بازوگر چپ، با 31 ران دو ویکت را انتخاب کرد، در حالی که آرشدیپ سینگ و ناتان الیس هر کدام یک ویکت گرفتند. با این حال، سام کوران و راهول چاهال، پنجاب را به بازی بازگرداندند، با بولینگ خطوط و طول های تنگ و رد دویدن آسان RCB.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله