شکست مکرر رایان پاراگو جرقه جشنواره میم توییتری را برانگیخت، طرفداران هیچ رحمی نشان نمی دهند

این یک شکست دیگر برای رایان پاراگ، بازیکن همه جانبه راجستان رویالز بود، که نتوانست ارزش خود را دوباره در فهرست امتیازدهی کند. در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل لاکنو سوپر جاینتز، پاراگ فقط 15 ران شکست ناپذیری را در 12 توپ انجام داد، زیرا تیمش در 20 اور به مدت 144 روی تخته بود و هدف 155 را تعقیب می کرد. یک بار ریانا را تماشا کنید. باز هم نتوانست به عنوان یک تمام کننده الهام بخش شود، طرفداران میم های خشونت آمیز را در رسانه های اجتماعی منتشر کردند.

پاراگ در 5 بازی خود برای رویالز در این فصل، امتیازهای 7، 20، 7، 5 و 15* را به ثمر رساند. در حالی که انتظارات زیادی از این بازیکن همه کاره مستقر در آسام می رفت، عملکرد او واقعاً کمتر از حد انتظار بود.

سرمربی راجستان رویالز، کومار سانگکارا، سرمربی راجستان رویالز در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه در مورد عملکرد پاراگ گفت: “در این شرایط، او می تواند به بیرون برود و تا جایی که ممکن است شش شش ها را بزند. رایان نقشه بسیار دقیقی دارد. ما دروو را برای مراقبت از مکان در اختیار داشتیم و فقط به 2-3 شش شش در اوورهای میانی نیاز داشتیم.”

“او به خوبی دروازه را می زند. ما از بازیکنان خود به خوبی حمایت می کنیم، به خصوص زمانی که او برای حمایت از ما وارد زمین می شود یا DDP به عنوان یک جانشین وارد می شود. ما آن را ارزیابی خواهیم کرد و در تمرین با آنها برخورد خواهیم کرد.”

پس از اینکه تیمش با 10 ران شکست مقابل LSG باخت، کاپیتان RR سانجو سامسون گفت که انتظار داشت شرایط آهسته و کم در جیپور وجود داشته باشد و تیم برای پیروزی باید “کریکت هوشمند” بازی کند، که تیم آنها تا اور نهم انجام داد. پس از آن او او را از دست داد. جهت. به لطف چند ویکت اولیه

قهرمانی‌های اوش خان در یک مسابقه هیجان‌انگیز IPL 2023 در ورزشگاه Sawai Mansingh در جیپور، یک پیروزی 10 ران را برای Lucknow Super Giants در برابر راجستان رویالز رقم زد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله