شوخی “لیمو” سوریاکومار یاداو با هم تیمی MI شما را در بخیه ها رها خواهد کرد. نگاه کن

تماشا کنید: شوخی لیمویی Suriyakumar Yadav با هم تیمی MI شما را در بخیه ها رها می کند

سوریاکومار یاداو با تیلاک وارما شوخی می کند© توییتر

سرخپوستان بمبئی تلاش خود را برای کسب ششمین عنوان قهرمانی IPL با پیروزی 81 ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز در روز چهارشنبه ادامه دادند. قهرمانان پنج بار در مجموع 182/8 ثبت کردند و بعداً LSG را 101 به لطف برد پنج ویکت از آکاش مدوال به پایان رساندند. با این برد، MI مسابقه Qualifier 2 خود را مقابل گجرات تایتانز در احمدآباد در روز جمعه رزرو کرد. جدای از چنین برد قابل توجهی، MI همچنان طرفداران خود را با بازی های خارج از زمین سرگرم می کرد.

MI در توییتر ویدیویی از سوریاکومار یداو که با هم تیمی اش تیلاک وارما شوخی می کند در طول پرواز به اشتراک گذاشت. سوریا لیمو را از مهماندار گرفت و سپس آن را در دهان ورما که با آرامش از خوابش لذت می برد فشار داد. شوخی سوریا وارما را متعجب کرد در حالی که او با ناباوری از خواب بیدار شد و پرسید: “کیا های من (چیست)؟”

مهندس کوچولو شناخته شده اوتاراکند، آکاش مادوال، طلسم رؤیایی را به وجود آورد، در حالی که برد پنج ویکت او، سرخپوستان بمبئی را که پنج بار قهرمان شده بودند، یک قدم به دیدار قله نزدیکتر کرد، پس از پیروزی 81 دوشی بر غول بزرگ لاکنو.

سرخپوستان بمبئی 182 برای 8 در 20 اور بودند و با توجه به قدرت آتش انفجاری لاکنو، 15 کوتاه به نظر می رسیدند، اما ارقام باورنکردنی مادوال با 3.3-0-5-5 و زمینه سازی باورنکردنی زیر نظر کاپیتان روهیت شارما باعث شد تا تیمی که گوتام گامهیر مربی آن بود، سقوط کند. 101 ناچیز در 16.3 فریم.

به آخرین آهنگ ها فقط در JioSaavn.com گوش دهید

تیم تحت رهبری روهیت شارما روز جمعه در دومین مسابقه مقدماتی در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت تا در فینال بزرگ روز یکشنبه برابر رقبای خود یعنی Chennai Super Kings تصمیم بگیرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله