شوبمن گیل داستان عشق راهول تواتیا، ماجرای پادشاهان پنجاب را علامت گذاری می کند.

راهول تواتیا چهار گل برنده بازی برای GT مقابل PBKS به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

گجرات تایتانز روز پنجشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به پیروزی 6 ویکتی مقابل پنجاب کینگز رسید. با تعقیب یک هدف 154 ران، این شوبمن گیل بود که با 64 ران و 49 توپ پایه و اساس را در بالای صفحه گذاشت. دیوید میلر و راهول تواتیا به تعقیب و گریز برای تیم خود پایان دادند. ران های برنده توسط کسی جز تواتیا به ثمر نرسیده است، مردی که دوست دارد در رقابت های میخکوب کننده در برابر پنجاب گلزنی کند.

تواتیا که به 4 دوش از 2 توپ آخر نیاز داشت، به مرز ضربه زد تا دو امتیاز برای تیمش بگیرد. در اواخر مسابقه، گیل قهرمانی های تواتیا در برابر پنجاب را پس از دیدن این که این بازیکن همه کاره در چندین نوبت چنین تعقیب و گریز علیه PBKS انجام داد، به عنوان “داستان عشق” نامید.

“در پایان کار با ویکت کمی سخت بود. زدن شش گل با توپ قدیمی سخت تر بود. زمین بزرگی است. مهم این بود که به شکاف ها ضربه بزنم، تا جایی که می توانستم بدوم. باید بازی را تمام می کردم. گیل در مراسم معرفی گفت: Rahul Tewatia و Kings XI یک داستان عاشقانه هستند. قطعاً در چنین بازی هایی فشار روی هر دو تیم وجود دارد.

گیل گفت: “آنها همچنین برای گلزنی در برابر توپ قدیمی مشکل داشتند. داشتن یک پاورپلی خوب مهم بود. ما آن جعبه را علامت زدیم. امتیاز بزرگی نبود. مهم این بود که به ضربات تکی ادامه دهیم.”

بتمن افتتاحیه گجرات تایتانز همچنین به خاطر دریانورد بازگشته موهیت شارما، که آخرین بار در سال 2019 در IPL بازی کرد، تحسین شد.

او همچنین در تورها (موهیت) خوب به نظر می رسید. او یورکر خوبی دارد. او با استفاده از مرزها با یکی از آهسته ترها به طرز باشکوهی توپ می زد. گیل در پایان گفت: این اولین بازی GT عالی برای او بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله